2017: welke vintage draag je vandaag?

Gave bejaarde - en nog prima lopen natuurlijk?!

Thanks! Moet nog wel het e.a. aan gebeuren maar zeker weer positief verrast.

9 likes

Inderdaad -1 per dagšŸ˜€

1 like

Heerlijk toch die oudjes - krijg ik altijd een slimlach van, zeker als ik weer eens gevraagd wordt wanneer de laatste servicebeurt geweest is! Want sommige van die oudjes laat ik liever niet open maken - niks verstoren zolang het werkt denk ik dan :sunglasses:

15 likes

Pielen met bandjes…

10 likes

$ 21,98 inclusief $ 1,99 verzendkosten, betaald met PayPal. Komt vanuit de VS en was binnen een week binnen en zelf er in gezet (stelt nix voor). www.swatchbattery.com
Als je googled vind je ze (althans voor een Seiko) niet in NL, maar wel in Frankrijk (vertrouw ik niet zo :innocent:) of Engeland (maar £ 12 verzendkosten voor een lullig batterijtje vind ik te gortig), dus ben ik in de VS terecht gekomen,
Naar alle tevredenheid :+1::+1::+1::+1:
Succes en groet, Henk

1 like

Klinkt heel aantrekkelijk henk / hoorde al heel andere prijzen maar ja dan ook gemonteerd natuurlijk… Dank voor de tip,ga zeker een blikje werpen!

1 like

Monteren in mijn 5M42 Seiko was appeltje-eitje. Op YouTube staan een aantal filmpjes. Van Festina weet ik nix, ik heb er ƩƩn, maar daar mee wil je niet dood gevonden worden. Geen foto dus… :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Welkom terug. Hartstikke tof!

1 like

11 likes

Top. Mijn eerste auto was een MG… Metro… Sport…

24 likes

De Auricoste.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0649_zpsrsnwxei6.jpg.html]

[/URL]

12 likes

Hee gaaf - roomkleur met Cerise accenten? Fijn autootje was dat!

Jammer van jouw exemplaar, ik vond mijn - deze - Festina Megaquartz destijds best wel een karaktertje hebben, en ik was eerder al helemaal van slag door een Festina waarvan het horlogedeel in een dikke stalen ring met lugs kon draaien met naar ik meen te herinneren twee uurwerken - quartz Ʃn mechanisch. Kan er niets over op het web vinden dus misschien heb ik het wel gedroomd :laughing:

4 likes

Auto en horloge, super mooi!

@JackW , app effe je adres aub. Ik heb nog een band gevonden voor de Marathon. Stuur ik die naar je op.

Gr. Roel

1 like

Mooie Nautilus, heb de grote variant bijna een x gekocht.

1 like

Thanks! Swatch gaf mij echt de eerste serieuze collectorpush - wat horloges betreft dan. Ik vond hem destijds een soort grail, en uiteindelijk wel gekocht maar nooit gedragen. Veel te kwetsbaar dat transparante materiaal - zoals goed te zien op de foto. Nu verstopt in de hele Swatch stapel die ik nog eens uit moet spitten :unamused:

1 like

Had ik al gezegd dat ik dit een schitterend horloge vind? :heart_eyes:

Maarreh het is toch geen mei?

thnks :slight_smile: