2017: welke vintage draag je vandaag?

Zo die is schoon - nog wat zucht&vloek vanwege net niet passende glaasjes, een net iets te hoog asje of te laag glaasje maar ik begin toch al een beetje een band met deze United Watch Works te krijgen :sweat_smile:

En ook weer zo’n Guss canvas bandje uit de fifties minder in mijn verkoop topic :wink:

10 likes

Omega Seamaster 30 uit 1962

15 likes

Gewoon dragen en niet moeilijk doen :+1:

Datora eens op een Beads of Rice gezet.

Valt niet tegen:

18 likes

Die heb ik ook gehad helaas te klein voor mijn pols

Hé, zo’n ding heb ik ook nog liggen; alleen heeft daar iemand met bisonkit het glaasje op geplakt. :anguished:

Zit een UMF 24-32 penankertje in.

7 likes

Jeetje, wat voor pols heb jij dan?:joy:

Mijn pols is 20cm en dat vind ik al vrij fors nl.

Vandaag een oude Helicon om

8 likes

Vandaag weer

10 likes

Silverwave…

9 likes

25 likes

13 likes

Vanavond een 92-er die een 84-er bleek te zijn. Na wat wisselen van onderdelen nu weer redelijk tijdsconform. Ik ben tevreden.

Disclaimer: geen zure verborgen boodschap, verkoper top vent, zelf bij volle verstand.

Gr. Roel

13 likes

Top dat je hem weer een op orde hebt weten te krijgen!!
Veel draagplezier.

Beste forum leden ik ben nieuw hier en ik heb een vraag voor de kenners ik wil namelijk mijn cartier santos galbee verkopen maar ik heb geen idee wat ik er voor vragen kan ik zou graag jullie mening horen het horloge is uit 1993 en in de USA gekocht de papieren en doos zitten erbij

en doos zitten erbij

Je hebt al 2e topics gemaakt. Nu de 3e keer lijkt me wel een beetje too much.

Ja u heeft wel gelijk excuses

Ha grappig zeg, een echte lotgenoot. Kastje zat bij aanschaf onder het vuil, dus jarenlang in doosje ongeregeld gebleven - Glaasje was ongeveer in zelfde staat als de jouwe, en net wat meer gewelfd dan wat ik er nu op heb :unamused: Het eenvoudige werkje er in nam ik al voetstoots aan. Ik maak niet zo vaak klokjes open, iets inschatten naar geluid en ritme vind ik nog altijd leuker. Maar het loopt overigens prima :wink:

1 like

Bekend bekkie die Helicon. Bij mij heet die Union :slight_smile:

10 likes

Blijkbaar prima uurwerkjes, die van mij zat ook in een rommelbak maar loopt ook nog prima. :smile:

1 like