Vandaag de civiele ALL gray uitvoering van de Sturmanskie. (6 dagen geleden de militaire versie). Deze heeft chromen kast, geen seconden stop, maar wel weer draaibare bezel. Prettige dag!
Ik geloof dat ik de militaire versie prefereer.
Ik ook Gobert. Ook langer naar moeten zoeken. Maar je weet hoe dat gaat met verzamelaars, het is leuk om beide versies te hebben en te vergelijken.
Moet je vaker doen ⦠misschien heb ik dan een keer je collectie helemaal gezienāŗā¦maar denk het niet, elke keer weer een andere schoonheid en deze is ook weer heel lekkerš¤
Och volgens mij zijn mijn klokjes allemaal al zoān 5 of meer keer hier voorbij gekomen Nils, je concentreert je gewoon teveel op Citizen
Hahahaā¦zoveel Citizen komt er niet op HF voorbij en ik hou jou in de smiezenā:wink:ā¦maar dat is heel moeilijk met die brute verzameling van jouā¦
Die is mooi zeg! Niet alleen qua staat maar ook qua ontwerp erg apart
Mooie scooter Pierre. Ik stop nu maar snel met dit onderwerp, anders krijg ik strafpunten.
Thanksš:slight_smile:ā¦Dat vind ik precies zo. Ook leuk dat je die inner bezel gewoon kan bedienenā¦
De volgende van de partij Timex/Kelton horloges die ik op de Rikketik gevonden heb. Deze is ook NOS en is van 1971.
Zien er allemaal top uit. Je hebt een goede slag geslagen op de Rikketik. Bij meerdere aanbieders of was er een Timex man/vrouw?
Het was bij 1 aanbieder. Ik had er een paar jaar geleden ook al eens een aantal bij hem gekocht en daarna had hij er geen meer blijkbaar. En nu had hij er ineens weer een aantal gevonden. Ze lagen echter allemaal in een rommelbakje op elkaar gegooid. Vandaar ook de beschadigingen die er overal op zitten. Bij nadere inspectie blijken echter de meeste new old stock te zijn.
Hij doet normaal gesproken alleen maar in dure horloges vertelde hij tegen mij. Dat wil zeggen vanaf Omega en duurder.
Wat hij dan met al die nieuwe Timexen moet is mij ook een raadsel.
Partij opkoper wellicht?