2017: welke vintage draag je vandaag?

met het nummer op het movement onder het balanswieltje moet je toch ong. in periode komen van het bouwjaar Red
pierre

1 like

ah ja het kaliber heb ik… ETA 2451 en de jaarrange (ca. 1955-1965) weet ik ook , maar daar stokt het …

11 likes

12 likes

Vandaag een horloge waar je op kan rekenen :smile:

Met een prikkertje voor de bediening in de gesp.

24 likes

grappig :joy:

1 like

Terug naar 1955.

20 likes

Daniel Wellington :information_desk_person:

13 likes

Eindelijk een originele pusher onderweg voor deze beauty… én een ‘chestnut’ racing strap :slight_smile:

15 likes

Deze vandaag uitgekozen:

17 likes

Mooie weer Martijn, vooral dat prikkertje is een leuk detail! Ook handig met een kaasplankje trouwens :innocent:

1 like

Gestart met een vintage automaat van Swatch, vanmiddag geswitched naar deze Aquastarlet

10 likes

Vandaag de net binnenkomen Kirovskie

13 likes

Eindelijk de benodigde onderdelen verkregen en zelf volledig geserviced, loopt perfect!
Titus met AS5008 alarm binnenwerk

14 likes

Eigenlijk heb ik niks met dit soort horloges, maar ik kan niet ontkennen dat ik dit een erg leuk ding vind. :relaxed:

1 like

@pmannaert De stempel RW is van de kastenfabriek Rodi & Wienenberger in Pforzheim (met dank aan @Maurits, die dit al eens eerder heeft uitgelegd) :innocent:

1 like

Deze full set Sicura / MG 50th Anniversay Commemorative Chrono uit 1975 kwam net binnen :grinning:

Hij is in praktisch nieuwstaat :+1:

22 likes

9 likes

bedankt voor de informatie,Maurits heeft me ook al tips gegeven met andere stempels in kasten
ne crack zeggen ze in Vlaanderen :smiley_cat:

1 like

Tja horloges …heb je al eens buiten de grenzen op de forums geweest ? Ik spreek natuurlijk voor mezelf maar soms geven die ook een positieve feedback