2017: welke vintage draag je vandaag?

27 likes

Damn, in één keer goed naast de bandaanzet en kastvorm :grin:

Nog steeds deze, krijg hem niet af:

19 likes

Sweeping second😊

8 likes

Mooi zo - gewoon de sweep erover bij die ouwe klokken!

1 like

Blijft lastig dilemma bij verzamelen - lekker dragen of nooit eens uit de kast - om zijn waarde niet negatief te beïnvloeden. Erachter een ander stukje collectie, wie raadt er wat?

5 likes

Ja :slight_smile:…valt me een beetje op dat deze het een beetje schokkend doet, eigenlijk al van het begin​:thinking:

Gave Seiko man🖒…uhm een horlogedoosje?:thinking::slight_smile:

Is wel een hele gave Seiko zie ik nu😍…weet je het modelnummer?

1 like

Ziet er lekker ‘worn’ uit deze voorloper van de Conny - gaaf contrast vooral met die goldcap en stalen lugs! Niks meer aan doen!!

1 like

Dank je Nils, mmm sorry ik ben niet zo van de modelnummers en namen. Weet alleen dat het één van mijn eerste verzamelseiko’s was, ik denk zelfs nog gekocht toen in Rotterdam de rommelmarkt nog echt een rommelmarkt was. Weet nog dat iemand hem bekeek, toen even losliet en ik intussen aardig rijk aan adrenaline snel toesloeg :sweat_smile:

4 likes

Zolang ze niet NOS zijn valt het met de waarde daling wel mee denk ik. Sowieso goed voor die automaten om ze af en toe te laten lopen. :+1: Lekker dragen dus, en er van genieten.

Vandaag deze:

9 likes

Het is een 7005-8050 of 8052

1 like

Huh huh da’s natuurlijk van de opwinding Nils :joy:

1 like

Ah, Seiko met alarmfase rood en ook weer zo’n coole coffin band. Die past ook goed bij Helloween natuurlijk - goed gezien Koekoek! :smirk:

1 like

Mooie klok @red ! :wink:

1 like

Hey thanks…eens zoeken maar domega kennende zal deze wel zeldzaam zijn en niet goedkoop nu🖒😁

1 like

Jaja…dat hij weer een keer buiten mag spelen🖒😂

1 like

Ik had hem in het wit. Deze zomer verkocht aan @septentrio maar ik mis hem af en toe nog wel. Erg leuke klokjes zijn het. :+1: Ze zijn niet heel zeldzaam maar wel redelijk gezocht.

3 likes

Oh mooi want zoals deze met wijzers en die indicies, bezel vind ik ze wel heel gaaf!:slight_smile:

Ja dat zijn hele spannende momenten, je legt nog net niet je hand gelijk op het horloge zodra hij hem neerlegt🖒😁