2017: welke vintage draag je vandaag?

Wederom de Spezimatic

5 likes

Hij is fijn…🖒😍

1 like

Een oude afgeragde, maar erg goed lopende Prisma vandaag.

9 likes

Even de Prisma vervangen door deze vintage. Uit de tijd dat Commodoor nog degelijke horloges maakte.

8 likes

Mooi🖒…en lekker ‘no date’…ideaal🖒☺

1 like

Welk model Citizen is dit? Wijzers lijken mij niet origineel, of?

1 like

Ja dat dacht ik eerst ook maar toch…

Officiele folder…klik op het plaatje🖒😉

4 likes

En mijn NOS Citizen duiker heeft dezelfde dus…

8 likes

Jip…zeldzaam deze klokken🖒☺

NOS??? 🖒:joy::joy::joy:

IOFS…In Original Founded State🖒😉

1 like

In deze staat is het in ieder geval aannemelijker dat er nooit iets vervangen is :grinning:

2 likes

Het is een 62-6198. Als het goed is, zijn de wijzers origineel. Bezel insert is wel door mij vervangen.

1 like

En het glas ook :slight_smile:

1 like

Als @domega dat ook zou doen…heeft hij ook weer een mooi plaatje🖒:wink::slight_smile:

Haha ja, alleen onderdelen vinden is zeer moeilijk. Deze is van mijn vader. Maar hij lijkt nu een jaar na de servicebeurt te hard te lopen. Dus dat ben ik nu aan het testen. In vergelijking met een DateJust is dit wel een blok aan de pols qua gewicht :grin:

Heb zelf ook wel eens naar vergelijkbare gekeken. Maar prijzen zijn al vrij hoog als je een goede vintage zoekt in een goede staat.

https://vintagecitizenwatches.com/tag/62-6198/

De 68-5372 bijvoorbeeld zou ik dan wel willen :slight_smile:

2 likes

Ik heb alleen dit gebruikte glas er in laten zetten om met de bezel te laten matchen :imp:

4 likes

Mooi horloge. Citizen wordt zowiezo een beetje ondergesneeuwd door al het Seiko geweld. Maar ze hebben zeker wel mooie horloges. En deze duiker is daar geen uitzondering op.

2 likes

Een Japanner, uiteraard! :heart_eyes:
Sports 100, 1981

7 likes

Je wil niet weten wat ik al ben tegengekomen op mijn zoektochten…zit echt leuk spul tussen maar je moet soms ook snel zijn​:wink::slight_smile:

1 like

Hele mooie deze🖒😍

1 like

🖒🖒🖒🖒:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes