2017: welke vintage draag je vandaag?

Zeer mooi ,wat een prachtig uurwerk, da’s vintage !!!

1 like

En een oude Ricoh uit de 70’s

10 likes

Automaatje van 1976…op donkerblauw bandje gezet☺

9 likes

9 likes

De post was laat vandaag :slight_smile:

21 likes

Gezien de “waterproof” aanduiding zou ie ook nog wel eind jaren '60 kunnen zijn!

2 likes

Vandaag een simpele, maar O zo fijne Poljot automaat. Let niet op de (rode!) datum :sunglasses:

11 likes

Met al die toppers die vandaag hier voorbij komen past alleen bescheidenheid - mijn ouwe trouwe zwarte knecht, deze Airliner

10 likes

Als afscheid: de Pulsar alarm timer gold (ana-digi). Als het goed is wordt hij dit weekend opgehaald…

5 likes

ach zonde nou :wink: Maar ik heb nog wel een Seiko ana digi voor je als dat je er over heen helpt :innocent:

Oh ja @Slin volgens mij hoef ik niet met je te concurreren op die Bullhead - 2017: welke vintage draag je vandaag? deze postte ik in januari en heb ik nog steeds :innocent:

1 like

Bescheidenheid siert de mens :smile_cat:

1 like

Vandaag deze , draag hem niet vaak meer , op mijn leeftijd raak je een beetje uit gerolext , vind alle kleinere merken eigenlijk veel leuker en meer variatie hebben . In ieder geval fijne dag allemaal !

19 likes

Foto uit het archief, maar vandaag deze Autavia (11063)
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P2239692_zpsbxzpoqby.jpg.html]

[/URL]

20 likes

17 likes

Lemania op struis

16 likes

Misschien één van de laatste keren…? :smirk:

10 likes

Cylindergang waarschijnlijk uit de dertiger jaren.

14 likes

Nee mannen geen Rolex of zo , iets simpel aan de pols (heeft met Portemonnee te maken)
Solomax Watch Co


11 likes

Deze Sepo automaat - lijkt groter met zijn carré kastje maar is gewoon lekker klein met 32mm (en na jaren onwetendheid begrijp ik sinds vandaag dankzij @HanDavinci dat dat niet zoveel klasse heeft als een 40mm) :sweat_smile:)

En voor iemand reageert dat de c & h van ‘antichoc’ niet in lijn staan?! Ja, ook gezien dus 't zal wel weer een fake zijn :yum:

11 likes