2017: welke vintage draag je vandaag?

Ah…thanks🖒…Dat dacht ik al, heb er een paar van en volgens mij zijn dit ze…heb deze nog liggen en die kan mooi op de bull denk ik🤔

2 likes

Nee…domega​:grin:… rood als in een 'warme kleur’:sunglasses::joy:

1 like

Chips…moeilijk…moeilijk. Denk dat dit de originele band is…en die zit in prima staat op de rode😕

Groen is ook best warm hoor

7 likes

Ja daaaaag😁…je gaat me toch niet vertellen dat dit de originele groene is🤥…Die worden amper in het wild gespot man🤗…Heb wel veel groene redials gezien…

och Nils, maar wat denk je dan van de rechtse van jouw productfoto? (mijn 2e van links) - dat bandje heb ik echt nog never gezien. En ik kijk toch al een paar dagen…

Dat lijkt wel rubber i.i.g🤔

je weet het nooit met verschillende markten - ik heb uit die periode ook bizar fel gekleurde Enicar 70’er wijzerplaten, de horloges heb ik in Europa nooit gezien. Maar Azië zit er vol mee - echt of niet?!

Ja het is zo moeilijk, maar die groene heeft wel de serienummers…

6 likes

Ik weet niet als nieuw HF lid of deze Vintage genoeg is (wanneer is een Vintage eigenlijk een vintage ?). Waar het mij om gaat is, dat dit Seiko klokje ongeveer 40 jaren oud is en nog nooit een service beurt heeft gehad en stevig gebruikt is. En hij loopt als een tierelier en op tijd !! (Seiko betekent - vroeger althans! - Precisie).

7 likes

40 jaar is vintage genoeg :wink:

2 likes
1 like

:heart_eyes: :sunglasses: :smiley:

1 like

Mhhhhm…:sweat:

2 likes

Hmmm ziet er uit als een tweedelige stift - geen paniek denk ik?! Lijkt hetzelfde als bij mijn Certina’s DS

2 likes

Wat😕…Zo klote man😓.Hoop dat het nog opgelost kan worden…succes🖒

1 like

Lol TI. Dat is lang geleden

1 like

NO FEAR! :sunglasses:

Wat Domega zegt.

Heb hetzelfde gehad met mijn Dynamic handwinder. Split van de kroon zou iets aangedrukt moeten worden, maar das een redelijke operatie omdat het uurwerk er via de voorkant uit moet. Glaasje moet er dan onder druk afgeblazen worden.

Heb het ding al een aardige tijd, en is alleen in het begin na de aankoop een 2 x gebeurt (was gewaarschuwd). Toen heeft het zich vanzelf opgelost, want de tig keren na de tijd kwam de kroon niet meer los na uittrekken.

Advies: Loopt het horloge goed, op tijd zetten en gewoon de kroon terugdrukken en dragen. In de toekomst bij een eventuele service ernaar laten kijken.

.

3 likes

Lemania op struis van @Ko-Banden

11 likes