Toch nog maar een dagje omgehouden;
De LCDtjes zijn wel populair de laatste tijd. Een echte revival. Wel een hele leuke dit.
Foto voor aankomend verkoop-topic. Als ik me vandaag niet alsnog bedenk…
Hier de info alvast :
LET OP: Genoemde issues zijn destijds al opgelost (zie hetzelfde (dezelfde) topic):
Het horloge is ondertussen gerepareerd. Er behoefden geen onderdelen te worden vervangen:
- Kroon vastschroeven en busje wat opruwen (slipte te veel door slijtage);
- Wijzers afnemen en netjes terugplaatsen;
- Wijzerplaat even lichtjes opgepoetst.
Mijn moeder kwam deze week langs met het horloge van wijlen mijn opa. Hij had me zelf al eens zijn oude Certina gegeven, maar nu heb ik dus ook het horloge gekregen dat hij tot zijn dood dagelijks droeg. Ben er heel blij mee.
Krijg er op de één of andere manier geen genoeg van. De Black Bay heeft stevige concurrentie, hoewel dat toch mijn pronkstuk blijft.
Na een revisie bij Kalle Slaap loopt deze Tissot werkelijk fantastisch en daarom draag ik dit horloge erg graag.
Prachtig!
Heel fijn smoeltje met die vette wijzertjes. En echt een van de meest iconische horloges ooit - Draag de mijne nooit maar kon hem in mijn hebzuchtige verzameljaren natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan
gahaaf ! passende band ook
Dank je - vond ik altijd net zo leuk als de horlogejacht - zoeken naar bijpassende band, liefst uit dezelfde periode. In mijn verzameltijd dan ook heel veel het Waterlooplein en kleine winkeltjes afgestruind op zoek naar oude voorraad. Het internet vind ik nu dan ook enorm teleurstellend omdat je eigenlijk alles wel kan vinden met een paar klikjes