2017: welke vintage draag je vandaag?

Inderdaad een mooie band, waar heb je die vandaan?

Vandaag dan maar de Tissot Visodate … Of is dat geen Vintage? Het is natuurlijk wel nieuw… In het geval ik het hier ten onrechte plaats dan hoor ik dat graag. En in dat geval excuses! Foto’s van het web geleend, want zo mooi kan ik zelf helaas niet fotograferen :wink:

6 likes

Vandaag naar cccp tijdperk :slight_smile:

10 likes

M’n favoriete vintage:

10 likes

Vandaag een zg. Poor Man’s Heuer.

Destijds gemaakt door Heuer voor Vantage wat, geloof ik, weer een dochtermerk was van Hamilton

19 likes

zo - toch eens even batterij wisselen - die witte Citizen 41-8153 loopt alvast maar date setting is een verdraaid langdurig karwei en dan kom je er achter dat volgens de ontwerpers in 2010 de wereld zou vergaan - of het uurwerkje, da’s niet helemaal duidelijk. :yum: Nu nog eens spitten of ik de originele band ergens vind…Die er nu op zit draagt niet erg comfi.

9 likes

Brabo??? Nooit van gehoord :wink:

8 likes

Al gewoon bijna 50 jaar oud😎

31 likes

10 likes

Nu 2 dagen om deze Kienzle, eigenlijk een topmerk voor de lagere inkomens, en indanks zijn dik 50 jaar kan ik toch even meegeven dat hij nog heel behoorlijk loopt :hushed:

12 likes

Nautic ski vandaag,

16 likes

Met nog 21 uur, € 6500,-. Serieus geld voor zo’n klok.

Godomme zie je wel: jij hep tog alles man! :slight_smile:

1 like

Valt mee, maar van Rolex nop - alleen een naaisetje om onderweg knoopjes aan te zetten :wink:

1 like

Prachtig horloge die Lin Nautic Ski, wat voor uurwerk zit er in?

1 like

Uurwerk is de LIP R148 electro-mechanisch.

7 likes

Gaaf ding zeg

Tof uurwerk, elektra en mechanisch gecombineerd.:slight_smile:

Misschien een goed alternatief naast mij Tudor Submariner.

Is het geen LIP R184 uurwerk i.p.v. 148?

Vandaag ontvangen, een GUB Glashütte '60’s, nog in dubio, wel of niet de wijzerplaat schoonmaken? Wat zou jij doen?

6 likes