2de NA van dit jaar.

Mooi klokje en dus…
Gefeliciteerd-NA

Als ik alles koop waar ik naar kijk kan ik er wel een hypotheek bij nemen :wink:

Heel mooi! Van harte :slight_smile:

Echt een heerlijk horloge :+1:

Gefeliciteerd met je aanwinst, erg mooi horloge!

Hele leuke aanwinst! :ok_hand:t2:

Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst!!:watch:

Heel veel plezier met de mooie TH.

Prachtig. Die maat staat je uitstekend. Veel plezier ermee!