Zonde van je geld, al waren het maar een paar centen, en nog erger: zonde van je tijd. Die krijg je nooit meer terug…
In de kliko ermee en nooooit meer doen
Zonde van je geld, al waren het maar een paar centen, en nog erger: zonde van je tijd. Die krijg je nooit meer terug…
In de kliko ermee en nooooit meer doen
Zitten wel erg veel “onregelmatigheden” in
Niet zo geslaagd,als het tenminste op een Monaco zou moeten lijken.
Tis niet mijn smaak, maar joh dat is de Monaco ook niet. Belangrijkste is of jij het een leuk horloge vindt. Ben jij er blij mee dan ben ik blij voor jou. En wie weet komt die ultieme grail er ook een keertje
Eerlijk zeggen? Ik vind het een heel slecht hommage. Heb al niks met hommages maar als het dan toch zonodig moet dan iets als Pagani Design… Ook plagiaat maar het ziet er tenminste nog een beetje uit.
Echt, koop voor iets meer geld een origineel horloge zoals een Casio of Timex dan heb je een leuk horloge voor een scherpe prijs.
Dat is ook wat waard inderdaad. Maar ik ben wel bang voor TS dat dit horloge erg gaat tegenvallen.
Ja dat blijkt
Ik hoop dat je er van kan genieten
Ach je moest eens weten waar ik mee begonnen ben, maar voor TS is dit een beginnetje. Valt die tegen, komt er vanzelf een andere. Aldoende leert men toch .