3 redenen waarom je een duiker zou moeten kopen

Lume driehoekje is beschadigd inderdaad.

Dank voor je leuke artikel!

Er zijn overigens meer reden om er juist GEEN te dragen… Een eerder artikel hierover leverde helaas geen tegenreacties op.

Zoek op ‘zeespiegel’ :grinning:

Als iedereen zou duiken, zouden we weinig leden overhouden :joy: Echte duikers kopen een duiker voor het doel waarvoor hij gemaakt wordt en delen de rest op een duik forum :wink:

1 like

Leuk verteld!

Waaruit maar blijkt dat je of het diepe water in moet, of het tegenovergestelde, hoog de lucht in, om een horloge te dragen waar avontuur en karakter in zit.
En dat je daarbij je zelf niet druk hoeft te maken dat er hier en daar een deukje of krasje op zit.

Goedkoop of duur, een goede stoot en het Automatische uurwerk loopt niet meer goed. Ik twijfel aan de bestendigheid van de divewatch. Draag de mijne evenwel op het droge.

Ik heb mijn 007 wel eens dwars door mijn werkruimte gesmeten
en… hij loopt nog prima! :smiley: :thumbsup:

Grt.

3 likes

wat voor band is dat? Ik had laatst een 007 gepast met jubilee en dat vond ik helemaal niks , de klok zelf daarentegen wel :slight_smile:

Een duiker op leer is ook niet geschikt als duiker…
Of ben je de stalen band vergeten op de foto te zetten…? :wink:

1 like

Oyster Solid Steel met 20mm. sluiting van Rob :thumbsup:

die trouwens nu de end links weer anders hebben.
Zoals je ziet is bij mij de laatste middelste link beweegbaar.

Grt.

Heb 1 x een stalen band gehad op mijn oris worldtimer, daarna niet meer.
Stalen banden heb ik ook niet echt iets mee😊

Super! Dan moet ik die maar eens een keer ergens gaan proberen.:ok_hand:

Net een halfjaartje geleden gegrepen door het virus, helemaal weg van vintage horloges maar dan wel de ‘nette’, de dressers. Duikers vond ik helemaal niks.

Ik hoor mezelf in de verleden tijd spreken. Merkwaardig hoe de smaak verandert tijdens een half jaartje verzamelen. Ik zie mezelf steeds meer vintage duikers liken in ‘Welke vintage draag je vandaag’, echte beauties zitten er bij. Inmiddels heb ik afgelopen vakantie in Frankrijk mijn eerste duiker gescoord, de Yema Superman. De eerste maar zeker niet de laatste.

Maar duiken zal ik er niet mee.

3 likes

Ah, dus de BBB die te koop staat heeft geen stalen band…?
Da’s jammer… :wink:

1 like

Mijn voorkeur gaat ook naar duikers uit. Wat stoerder dan gemiddeld, kunnen tegen een stootje en als je het juiste model kiest, kunnen ze ook nog eens goed onder een pak.

Wow eventjes vroeg ik mij af of hij het nu over een duikhorloge had of het Iron man suit.