Lees de eisen van de OP anders eerst even?
Super Squale. @HouwelD zei het al.
Als ik de keus had tussen zo’n lompe G-Shock of nooit meer een horloge ging ik tijdloos door het leven. Het zou chargeren zijn om te zeggen dat ik nog liever beide armen onder de elleboog zou laten amputeren, maar het geeft een goed beeld van mijn gevoelens. Dan liever een Apple Watch, eerlijk is eerlijk.
Maar TS vroeg om iets op staal of NATO.
Wil je nieuw of is een leuke (neo) vintage duiker ook een optie?
Voor jouw budget ligt een quartz Omega midsize Seamaster 2561.80 of 2562.80 ook binnen het bereik.
Weliswaar 36,25 mm, maar oogt iets groter.
Misschien is dit iets voor je? Omega Seamaster 2562.80.
Er staan er hier en daar wel wat te koop:
Of een leuke 2561.80
Hier mijn 36 mm Seamaster 2262.50 op 17 cm pols.
O ja, ze gaan ook prima op nato
Succes met het maken van een juiste keuze!
Moet het een diver zijn of mag het ook een horloge met 100-150m WR zijn zoals in de stijl van een aqua terra, prx,…?
Kijk sgatjuh, ik heb ook een (volgens mijn vrouw) veel te grote verzameling prachtige polsklokjes, van Casio F-91-W t/m serieus duur spul maar ik haal 't niet in m’n harses om daarmee op het strand te gaan liggen of dat in m’n Klapkarretje op te bergen ondanks dat daar een kluisje inzit.
Dat moddermonster mag jij misschien niet mooi vinden maar het is qua functionaliteit simpelweg het meest ideale horloge wat er maar de bedenken is.
Vakantie voor deze oudjes is kamperen in the middle of nowhere, geocachen, wandelavondturen, dingen eten die je niet kent, verdwalen in La Douce…
En dan is het modderbeest stomweg het beste wat er bestaat.
Ik heb nog nooit iets gedaan waar ik mijn GS quartz niet bij om zou kunnen hebben, maar als die dag komt zal ik hem even af doen.
Als Roger Smith een volledig gouden horlogekast kan smelten en smeden met een Rolex om de pols kan ik met een dressy horloge skiën, zwemmen, in de tuin werken of een rondje kanoën.
Ik denk maar zo: Mijn overgebleven levensverwachting is te kort om nog lelijkheid te tolereren.
de Edox is perfect, en beter ga je niet krijgen 285 euries
Nog geen reden vind ik,
(net drie keer een TURT achter de rug dus de 100 ga ik ook al niet halen)
44mm?
ja?
Godsamme. Kut. Ik hoop oprecht dat je verwachting in goede gezondheid overtroffen wordt. Zelfs met een Ford Bronco om de pols.
SKX013 als je die nog ergens op de kop kunt tikken…voldoet aan al je eisen!
Rze en Boldr hebben misschien wel wat moois voor je. Ik heb zo even geen afbeelding bij de hand.
hihihihi