Mee eens!
Dat lijkt me een heel vreemd land ⦠400 is toch 400 ?
400 wat vs 400 wat?
Met een inkomen van 6000 euro zal 400 euro veel minder betekenen dan bij een inkomen van 1400 euro.
Ik weet niet of je een grapje maakt of de opmerking echt niet snap, dus bij deze.
Maar je koopt er wel hetzelfde voor.
*ik hap wel, kom maar door!
Honger?
Zou hem niet direct aanbevelen. Lees mijn review maar.
Ik geloof dst hij zijn leven heeft gebeterd. Heb hem afgelopen weekend nog gemaild en zelfde weekend of maandag bericht ontvangen.
Voor 50 euro kan er gewoon geen volledige servicebeurt gedaan worden. Of de beste man moet het er als liefhebberij naast doen. Maar; zeker als van die 50 euro ook nog 42% naar de belasting gaat, echt niet te doen. Ik ben toch bang dat het een all-in-one badje is geweest, of dat het uurwerk wel gespoeld en gesmeerd is, maar niet of nauwelijks gedemonteerd. Ik heb nota bene bij zo iemand gewerkt, in Haarlem. Tijd is geld. Full-service: 70 euro. Maar ik kon het eigenlijk niet aanzien hoe er daar gewerkt werd.
Spuitbus wd40!
Ik blijf toch bij mijn standpunt. Er zijn teveel wel positieve beoordelingen. Misschien zou ik ook wel eens moe worden van mensen die wel service willen, maar er nog nooit gekocht hebben ? Als dan ook HF tevoorschijn wordt gehaald, mede om na je repliek, misschien pressie uit te oefenen, dan zou mijn broek ook afzakken. Ik zeg niet dat het zo gegaan is, maar ik vlak het ook niet uit.
Cheers,
Elf.
Bij iemand die in Tissots doet?
Bij Movement Watch Service Hengelo betaal ik standaard ā¬70,-. Ik heb geen Rolex of Omega of zo, dus ik weet niet wat dat zou betekenen voor de prijs. Ik heb er vertrouwen in en dat is een kwestie van gevoel.
Dat zijn jongens die wel wat kunnen - voor mij relatief bekende namen zelfs. Begrijp alleen echt niet dat ze zo aan de onderkant van de markt willen zitten qua service-prijzen; met hun staat van dienst is dat niet nodig. Maar OK, je hebt er vrijwel zeker veel waar voor je geld, in elk geval winst voor jou!
Ach, wie verkoopt die niet⦠Het is een beste vent en ik ga 'm niet publiekelijk noemen. Hij is ook zeker niet de enige die zo werkt. Heb recent een Elma schoonmaakmachine gekocht van een overleden horlogemaker; zijn naaste familie verkocht een deel van de inventaris. Wat me meteen opviel was dat er een korfje was gemonteerd waar 6 niet-gedemonteerde uurwerken in geplaatst kunnen worden. Tja, het wordt redelijk schoon - maar de steengaten en het wijzerverzetwerk zullen altijd residu houden op die manier.
Gelukkig zat ook de individuele korf met de mesh-mandjes er nog bij; dan kun je maar 1 (geheel gedemonteerd) horloge tegelijk doen. Dat wordt dan wel echt schoon. Ach, ieder zān prioriteiten - ik kan me ergens ook wel voorstellen hoe iemand, naar mate de werkdruk groeit, uit een soort wanhoop overgaat op ālange halen snel thuisā- methodes.
De eerste keer dat ik er kwam liep hij ook al te klagen over het forum en mensen die voor kleine dingen komen.
Nu kwam kwam ik 2 keer voor iets kleins en als alles naar wens was geweest dat had ik daar volgende keer ook een horloge voor onderhoud kunnen laten doen maar dat gaat nu niet meer gebeuren.
Met Ruud van Clockwise hele andere ervaringen, nooit is iets een probleem en hij is altijd enthousiast in tegenstelling tot Oskam, die kwam beide keren over als een zeur.
Bij Ruud ben ik ook eerst diverse keren geweest voor kleine dingen en daarna een keer een onderhoudsbeurt en inmiddels 2 keer een horloge gekocht.
Oskam snijdt zichzelf in zijn vingers door zijn opstelling.
p.s. Ik oefende helemaal geen pressie uit met HF.
De eerste keer dat ik kwam heb ik aangegeven dat ik juist vanwege de positieve reacties op HF naar hem toe kwam en hij reageerde daarop dat hij met die positieve reacties helemaal niet blij is omdat er nu kennelijk meer mensen bij hem komenā¦koekoekā¦
Volgens mij moet hij hier juist blij mee zijn en iedere klant koesteren. Nu wellicht iets kleins en een volgende keer wellicht een grotere uitgave.
Het is investeren in een klantrelatie omdat het altijd een kwestie van gunnen blijft en van mijn kant is die gun factor er nu zeker niet.