Lijkt me eerder dat de OB/AD voor het filmpje een mooiere achtergrond wilde.
Leuke hands-on, goed om ze naast elkaar te zien. In tegenstelling tot mijn verwachting oogt hij juist compacter dan de zwarte. Ik vind hem heel fraai maar weet nog niet zeker of ik hem wel boven de zwarte prefereer. Nu zeg ik “ja” maar dat wordt ongetwijfeld veroorzaakt door het “nieuwe”.
Hier idem!! In tijden niet zo’n hebberig gevoel gehad bij nieuw horloge.
Hier van hetzelfde.
Als ik eens een Omega werknemer kon vinden die me deze wilt aankopen met zijn 30% bedrijfskorting
Dit dus……
Blijf de zwarte toch mooier vinden
Waarschijnlijk omdat de zwarte bezel de wijzerplaat wat aanvult en daardoor groter oogt. Ik vind de zwarte een stuk rustiger en meer tool, dus moest ik moeten kiezen tussen beide zou’t sowieso de zwarte zijn. Het is dat ik al een zwarte 1861 heb, dus ben ik mezelf aan het wijsmaken dat de witte er best bij kan
Als de witte IRL net zo mooi is als ik verwacht dat hij is moèt hij er bij!
Ik heb sinds kort een witte Sinn 104 en als het zulk soort porcelein look romig wit is…
Mooi uurwerk maar mijn laatste speedmaster saffier laatste model verkocht voor ongeveer 6200 euro en heb geen zin om nu 9000 euro te spenderen en weten dat ze na 6 maand verkocht worden op chrono 24 voor 7000
Das geen leuk gevoel
Nee hoor, hier ook. Ik heb een 3861 Hesalite maar vind dit véél mooier. Zodra deze bij de AD ligt gaat er bij mij iets uit.