50 jaar....een review, want zo worden ze niet meer gemaakt

Prachtige klok, Marc.
Een bjoetie.

Volgens mij is een stalen pilot al 900e (?) meende ik gehoord te hebben van een dealer. Wat dat betreft is het het ook niet waard maar wel mooi meegenomen mocht hij er al aanzitten (tu)

Gefeliciteerd Marc,
met zowel de persoonlijke mijlpaal, als deze prachtige Breitling (tu)

Groeten,

Martin

2x gefeliciteerd !

Gefeliciteerd met je verjaardig, mooi dat je 50 bent geworden natuurlijk, en gefeliciteerd met je met je mooie aanwinst, en hopen dat je er nog vele jaren van genieten kan!

Een hele mooie Marc gefeliciteerd, 38 jewels moet van binnen een prachtig uurwerk zijn. En ook proficiat natuurlijk met je verjaardag nu hoor je ook bij de club van…:)-D

Erg gaaf.

Van harte gefeliciteerd. Met zowel het horloge als het bereiken van deze mijlpaal.

Het beste

Gefeliciteerd Marc met je 50-ste verjaardag én met deze mooie crosswind!
De vouwsluiting is echt ideaal(tu)

gr Ron

Prachtig!

Nou het was even spannend, maar van harte met je 50ste verjaardag en je grail! Draag hem in goede gezondheid en natuurlijk nog wel even mooie (eigen foto’s schieten! :slight_smile:

Van harte met je verjaardag. Deze Breitling is inderdaad een hele mooie aanwinst. Een prachtige diepzwarte plaat met de gouden nummers en mooie details. Rode letters op een dergelijke plaat vind ik altijd een lust voor het oog.
De twee subdials zijn mooi in balans.
Mocht je nog ooit langs een volledige stalen band komen, zou ik er die bij nemen. Dat maakt hem helemaal af. Robuust, maar toch met de gouden accenten van de pushers, schroefjes enz.

Michel

Marc, ik moet bekennen: naarmate ik
vaker en langer naar deze Breitling kijk
des te mooier ik 'm ga vinden!

Van harte met het bereiken van deze mijlpaal, die mij verleden jaar de beurt aandeed en met je prachtige Breitling. Ook namens zijn neef uit 1992.

Groeten en een fijne dag en sterkte met de bronchieën.

René:)-D

Ontzettend mooie Breitling.
Prachtig kado voor je 50e verjaardag.

Bidle Schreef:

Nou het was even spannend, maar van harte met je
50ste verjaardag en je grail! Draag hem in goede
gezondheid en natuurlijk nog wel even mooie (eigen
foto’s schieten! :slight_smile:

Euh, volgens mij is dit een eigen foto van Marc?
Er zullen er ongetwijfeld meerdere volgen.

gr Ron

Gefeliciteerd met je 50-ste verjaardag en met deze mooie Breitling!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook met dat prachtige horloge

gr Pieter

Ik ben een tikkie laat Marc, maar alsnog van Harte met je verjaardag,Op naar de volgende 50 jaren in goede gezondheid:)- en wat een schitterende Breitling. Ik vind hem op de bruin leren band eigenlijk mooier dan op de bi-collor. Ik hoop dat je hem nog heel lang in gezondheid mag dragen.