Goed idee
Budget kan hier op het forum toch best opgerekt worden. Is ook altijd het advies als er om een advies gevraagd wordt.
Waow dat zijn echt een paar MOOIE uurwerken
Whahha het is ook nooit genoeg denk ik … over tijdje ga ik dezelfde vraag stellen maar dan met een ton.
Een Chronomaster, zo-een die @Ojjz heeft → NA Een heftige zomerliefde: Washi Citizen Chronomaster
En een Speedmaster. Zoveel versies en varianten, geen idee welke. Maar dicht bij ‘het origineel’.
Als het dan nog niet op is, is dat helemaal prima
Ben echt benieuwd naar jou huidige collectie???
Iets met klasse, geen schreeuwerige Rolex. Liever Van der Klaauw, AP, Patek, Journe, zoiets.
Zoiets?
- Flieger IWC Mark XX (Blauw op leder) → +/- € 5000,- (met een beetje korting van de dealer)
- Fieldwatch: Rolex Explorer (36 of 39 mm) → +/- € 7000,- (tweedehands) of Tudor Ranger +/- €2200,-
- Racer: Daytona? +/- € 25k (tweedehands) of Speedmaster +/- € 5500 (tweedehands)
De rest lekker in ETF’s investeren en lekker even naar de zon
Dank! Ik heb stiekem al een groot deel van die groep, of in ieder geval iets dat die itch kan dekken.
De Sinn 903, okay, die heb ik dan niet van Sinn maar van Hamilton (kon 'm echt voor dirt cheap kopen). ook slide rule calculator, chrono, etc. De 103 ti diapal, ik heb de EZM10 (had bij nader inzien beter de 103 kunnen scoren). De Omega 321, ik heb de HB Sia Speedmaster. De Damasko heb ik ook, maar dan als de DC82.
De JLC en Habring: tja. ik heb iets dat visueel gelijk is aan dat, maar met minder sexy afwerking. Alleen de Dornbluth heb ik écht niet, ook niet iets dat erop lijkt, en de Moser is gewoon uniek, en heb ik natuurlijk ook niet.
Met een budget van 50k zou ik iedere dag een ander horloge willen dragen;
Monaco Monday;
TAG Heuer Monaca Chronograph
Calibre 11 - Steve McQueen
Speedy Tuesday;
Omega Moonwatch Professional
Sapphire Sandwich
Dress Wednesday;
Omega De Ville
Trésor
Diver Thursday;
Oris Aquis Date
Calibre 400
Flieger Friday;
Breitling Navitimer
Automatic GMT 41
Sunray Saturday;
Longines Flagship Heritage
Moonphase
Sunday Special;
Baume & Mercier Hampton
10732
Dit alles in een Wolf - Kritisch Racing Green;
De Diver blijft op de oorspronkelijke rubber strap. De rest allemaal een bruine lederen strap van de Strap Tailor. Custom made.
Dat alles voor nog geen 45k
Het liefst een Glashütte Original, of twee.
ik denk dat als aanvulling op mijn huidige collectie (de staal panda daytona moet er nog bij) er een AP15500RO zou mogen bijkomen.
British Racing Green
Goed rijtje
Ik ben echt nog een beginnend hoor. Ik zal binnenkort paar foto’s maken en deze hier delen.
Mooi lijstje man
Echt paar hele mooie exemplaren hoor. Mooi invest ook.
Waow die zijn wel echt heel dik. En idd een daytona is wel een mooie aanvulling.