Dit zijn ook hele stoere klokjes…
Op mijn werk laat het onderwerp horloges iedereen volkomen koud.
Oooh jeetje … geen interesse of ….?
Tja als je inleest over hun horlogische achtergond, zie je dat ze (juist) veel meer zijn dan een sieradenmerk.
Ik heb nu in de collectie deze Cartier Américaine ref. 1730. Kijk toch eens wat een schoonheid
Oooh maar deze is echt een beauty… heel elegant!
Dank je wel en ik draag alles niks sparen en bewaren! Genieten van gebruiksvoorwerpen
Zie post 1888
Verder geen probleem hoor maar in al die tientallen jaren dat ik mechanische horloges draag, komen ze bij praktisch niemand ter sprake.
Ook niet als het merken betreft die bij het “grote publiek” naamsbekendheid genieten en die als premium bekend staan (zoals bv Rolex of Omega).
Het merendeel van alle mensen kan het gewoon geen drol schelen. Iedereen en zijn schoonmoeder draagt tegenwoordig een Garmin of een Apple Watch. (Ik trouwens ook, tijdens het sporten)
Een van de allermooisten hier maar dat heb ik Goldrush al bij herhaling laten weten
WAOWWWWW wat een droom collectie man…
Die Pepsi 🫶🏽:hot_face:
Wat heb je nu, een Seiko?
Whahahah jaaaaa echt heel zonde… vind dat we een horloge dag moeten creëren….! Iedereen doet zijn mooiste horloge om.
Ben bang dat we allemaal straks met een horloge rondlopen die aangeeft… u moet ff bewegen
Hou je vooral niet in hoor Thanks!
Hmmm die heb ik idd ook… maar ben niet zo van showen van wat ik heb. Misschien doe ik dat wel op een dag.
Zo was het ook niet bedoeld hoor. Gewoon een leuke foto van een horloge waar jij blij mee bent is ook geen showen.
Thanks en is een 16700 “Swiss” only (laatste GMT Master) en dus geen GMT Master 2.
In dat geval misschien even een andere profielfoto nemen
Jaaaa dat zag ik idd wat een mooi ding. Heb ze echt niet vaak gezien
Whahah jaaa goeie
Ik zou effe doorsparen voor iets leuks