50k aan horloges…! Welke zouden jullie nemen???

Tjaaa ik ben van mening dat je meer mag genieten van je spaargeld. Uiteindelijk als je ze weer weg doet kan je behoorlijk je geld weer terug krijgen.

Maaaaar super mooi lijstje hoor :sunglasses:

1 like

Jaaa de bedoeling is wel dat je 50k uitgeeft :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

1 like

Dit is een heeeeeeeeel mooie horloge deammmmmm :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gezellig voor in de rij voor het stokbrood.

Maar ik zie dat je net lid bent. Misschien leuk om hier over een maandje of drie nog eens op terug te komen met je lijstje dan. Gewoon om eens te zien wat die drie maandjes met je smaak in / kennis van horloges heeft gedaan :slightly_smiling_face:

Zelf heb ik even geen lijstje paraat, maar ik zou er sowieso wat meer variatie in aanbrengen. Je hebt nu alleen sportief en staal met cijfertjes op de bezel. Je hoeft van mij niet meteen aan de dress watches, maar er is zoveel meer dan een duiker. Kijk eens naar fliegers bijvoorbeeld.

P.s: @Watchaa misschien moet je even een betere titel bedenken. Die zegt nu niet zo veel over je vraag. Laat maar even weten als je wat beters weet, pas ik hem even voor je aan

1 like

Heeeeeel elegant idd en je hebt nog 5 k :sunglasses::sunglasses:

Oooh die swatch met oranje band is niet verkeerd hoor… 🫶🏽

2 likes

Jaa idd ben hier sinds kort, echter wel al bijna 30 jaar in horloges. Ik ben lid geworden bij HF op aanwijzing van een vriend. Ik kan erg genieten van een mooi horloge met verhaal.

Ik moet eerlijk zeggen ik zie wel paar andere merken en daar word ik ook warm van. Simpel weg een mooie Seiko of een Hamilton. Laatste genoemde zou ik zelf niet snel kopen maar sinds ik op HF zit begin ik wel te waarderen.

2 likes

Dat ben jij zelf ook. :joy:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

Hoe bedoel je?

Nog maar net lid. :face_holding_back_tears:

1 like

Niet helemaal met je eens, maar een kwestie van perspectief zullen we dan maar zeggen. Maar wat heeft het precies te maken met dit topic of mijn reactie op TS? Ik snap de relevantie van je opmerking niet helemaal.

Je begint je reactie dat TS nog maar net lid is, wat een beetje belerend klinkt. Terwijl je zelf ook nog maar net 1 jaar lid bent.

En deze begrijp ik dan weer niet.

Groetjes!

Nou idd het voelde ook zo… maarjaaaa het is wat het is.

Echterrrrrrrrrrrr…. 50k aan horloges…! Welke zouden jullie nemen???

1 like

Gewoon even doorsparen en toch een Omega?

2 likes

Ik weet niet of je dit herkent, maar de meeste mensen die hier op het forum komen maken in korte tijd kennis met allerlei merken en modellen die ze nog niet kenden en ontwikkelen / veranderen daardoor van smaak. Het leek me wel aardig voor TS en ons om z’n lijstje van over 3 maanden naast z’n lijstje van nu te leggen om te zien wat er veranderd is na 3 mnd HF. Daar is niets belerend aan bedoelt hoor

Maar mocht het alsnog zo overkomen, is een jij-bak dan de manier om dat te adresseren? :man_shrugging:t2: Even om verduidelijking vragen kan ook toch?

Het stokbrood was een verwijzing naar het vakantiehorloge topic. Kort gezegd een beetje hetzelfde als mijn andere opmerking; nl. dat er wat weinig variatie in het rijtje zat.

Dat was dus niet de bedoeling.

3 likes

Haha je gelooft het niet. Ik heb deze dus alle 4 :joy:. Dus goede keus :+1:t3:

4 likes

En met de overblijvende 35K een bosbouwquad en een graafmachientje.

2 likes

deze staat hoog op het verlanglijstje:

image

11 likes

maar misschien dat ik ook wel gewoon een deel hypotheek inlos :joy: