60’s Omega only

Ja leuk speeltje. Verder niet heel erg handig om tijd te meten :grin:

1 like

Nee inderdaad. De inductie kookplaat slaat vanzelf af tegenwoordig. :wink:
Omega dacht een nieuw type horloge te hebben bedacht. Voor de jonge dynamische mens. Sloeg nooit echt aan.

1 like

Ik denk dat ze er best wel een aantal verkocht hebben, als je ziet hoeveel aanbod er nog van is. Zeker wetende dat het geen zondags horloge was, dus er zullen er al veel de vuilbak in belang zijn in de loop der jaren. Maar het is niet echt nuttig, nee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zeker. Ze zullen er heel wat verkocht hebben. Is ook een orgineel concept. En van uitstekende kwaliteit! Heb er 2, ook een drivers edition. Maar valt mij ook op hoeveel er nog in perfecte staat aangeboden worden. Ze hadden er vast meer van verwacht. :blush:

1 like

Dat klopt ook weer! Maar des te leuker voor ons :blush::+1:

1 like

:+1:

14 likes

Mooie set! :star_struck:

1 like

Just for the pleasure of it

13 likes

en lopen zo precies… 168.032 - dijk van een uurwerk

8 likes

12 likes

18 likes

Heerlijke plaatjes, blijft ze a.u.b. delen :+1:t2:

Omega 14900 uit ‘62.

21 likes

Gorgeous

1 like

Zo strak zie je ze niet vaak! :ok_hand:t3:

1 like

Mijn schoonouders hebben deze Omega Genev begin jaren 70 meegenomen uit Zwitserland voor de grootvader van mijn vrouw. Bij het leegmaken van het huis kwam het tevoorschijn, inclusief doos.
Liep even maar stopte er toen resoluut mee. Heb het door de AD laten services en is weer als nieuw.
Had ik die kosten voor een Cal 630 moeten doen? waarschijnlijk niet maar net als met zoveel dingen in deze hobby is het verhaal meer waard dan het uurwerk. De firma in Sion bestaat nog steeds, heb er zelf al horloges gekocht dus dat maakte het dubbel leuk.

13 likes

Thanks! Heb ik ook wel lang naar gezocht, maar ik ben inmiddels wel aardig tevreden met dit exemplaar.

1 like

NA: deze Genève uit 1969

11 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige NA!

1 like