70’s Omega’s Only

Daar hebben ze het idd over het proces van goud aanbrengen, vergeleken met een ander model van Omega.

1 like

10 likes

15 likes

Volgens mij ben ik wel redelijk impulsief, @Hans151 en @MartijnV hebben er een broer bij. Ik heb er ook 1 gekocht, is uit Singapore onderweg. Dial is niet super maar misschien mooi projectje om ergens een betere dial te sourcen.

3 likes

1976

21 likes


Volgens mijn adviseur past deze nog net in dit topic !
Prettig weekend allen !

12 likes

Funky vandaag. Binnenkort de pakkingen vernieuwen, de rotor schuurt soms tegen de kast en dat kan met een set nieuwe pakkingen verholpen zijn. Die tip hoorde ik hier.

Verder hou ik de bekende fora in de gaten om te zien of ik ergens eens een zwarte plaat kan sourcen in iets betere staat. Maar dat is geen ‘moetje’, horloge is vooral bedoeld voor als ik weer eens met funky outfit in de jaren 70 stijl op pad ga.

10 likes

Zoiets?
image

1 like

Alleen die plateauzolen niet, want ik ben al 1.96m. Verder een prima beeld ja!

1 like

10 likes


17 likes

Lekker rustige wijzerplaat :sunglasses:

12 likes

166.0163 Genève. Vers van de pers, vanmiddag geserviced.

13 likes

Zo hee, das een mooie! Als nieuw weer :ok_hand:

1 like

Thanks. Ja vooral de conditie van de wijzerplaat en wijzers (+lumen) is voor mij heel belangrijk :slightly_smiling_face:

1 like

10 likes

9 likes

Blijkbaar te weinig verkocht onder 70’s van Omega?!? Of ze liggen allemaal onbereikbaar …:joy:? Dit toffe topic zou eigenlijk best inspirerend moeten zijn voor vintage freaks van alle leeftijden, toch?
Ik doe maar weer eens een stemvorkje, kom op!

12 likes

Idd, gisterenavond lekker om de pols:

13 likes

10 likes