A.Lange geen poll ;-)

Keuze voor witgoud behoeft geen betoog.

1 like

White powerrrrr,

1 like

Beide zijn erg mooi, voor dit horloge is geel/rood goud in mij ogen het meest aansprekend.

1 like

Poeh, ja… AL&S… bijzonder mooi merk, ken het van behoorlijk dichtbij. Voor mij, redgold. Als je dan toch flink geld stukslaak laat het dan ook maar zien ook, zonder over the top te worden. Witgoud is dan toch discreter, zeker niet minder mooi. Maar toch redgold :rofl:

1 like

Voor mij de witgouden. Lekker under the radar. Prachtig horloge. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Witgoud voor mij! Omdat ik het subtieler vind, maar ook omdat ik roodgoud ‘moe’ ben doordat het te pas en te onpas op elk hype horloge wordt gegooid (e.g. Daniel Wellington)

1 like

Ze maken toch ook van elk horloge een stalen variant??? Het is gewoon een variatie, zodat er wat te kiezen valt.

1 like

Uiteraard! Mijn redenatie is meer: doordat veel mensen nu met rood/rosé gouden (hype) horloges rondlopen ben ik er nu op uitgekeken.

1 like

Jij vergelijkt een dunne plating met een 18k solid horloge. Dat is een beetje gek.

Volgens je beredenatie staat een gouden Casio gelijk aan een gouden Day-Date. Want geelgoud.

Het gaat erom dat ik op de kleur rosé goud ben uitgekeken. Een van de redenen waarom ik voor witgoud zou gaan.

Dat kan zeker dat je ergens op uit gekeken bent, maar bij dit soort high-end kan je nooit de vergelijking maken met DW

Nee ze maken niks in staal, althans sinds kort hebben ze een stalen sportmodel.

Ik vergelijk het niet met DW. Door DW ben ik uitgekeken op de kleur :slight_smile:

1 like

Beiden zijn echt prachtig!

1 like

Misschien AL&S niet, maar veel andere merken wel. Toch?

Beide horloges geen straf, als ik zou mogen kiezen dan rosé. Rosé indexen op zwart :ok_hand::ok_hand: echt heel gaaf, straalt klasse uit.

1 like

Je had het toch ook over Lange? Zo kwam het iig bij mij over, maakt ook verder niet uit.

Nou ja niet specifiek AL&S vwb de stalen modellen. Maar on topic, komt er een in je collectie :grimacing: