A. Lange & Söhne Datograph Perpetual

mmwha… heb een goedkoop chineesje, kan ik de datum ook met een drukknop verzetten…

( :smile: maar gaat van de 31e wel via 32 enz, na 39e naar 01, dat dan weer wel…)

Op 3:36 en dan bij de 12 minuten marker. Once seen…

1 like

Werkelijk prachtig horloge. Maar de vergelijking met een Saturn 5 ontgaat me volledig.

1 like

Niet exact dezelfde, maar een aardig contrast - een Lange, en twee maal een -iets- uitvergrootte versie daarvan. Check even de andere bezoekers in de vierde pic qua schaal… Was op de SIHH in januari. Enkele meters doorsnee.

Hij liep niet, trouwens. Geen van beiden. :smile: Nog een korte babbel met een van hun horlogemakers gemaakt - tja. Je hebt 't of je hebt 't iets minder. :wink:

2 likes

Geen idee wat jij ziet. Er zitten wat stofjes op het glas. Misschien bedoel je dat. Verder zie ik alleen pure perfectie qua afwerking. Heeft Richemont goed voor elkaar.

Er zit volgens mij echt iets op de wijzerplaat zelf. Maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk. :wink:

Haha…mij dus ook. Behalve dat hij duidt op een technologisch hoogstandje…maar hij maakt wel vaker van dit soort onnodige en soms onzinnige vergelijkingen. Niet nodig imo. De beelden spreken voor zich :+1:

Ps de clip is van gisteren 20 juli. Op deze dag in 1969 landde men voor het eerst op de maan. Vandaar ook de verwijzing naar de Saturn 5.

1 like

Dit was mij ook opgevallen. Lijkt mij ook inderdaad
op de wijzerplaat te zitten.
Maar ik twijfelde omdat je zoiets niet verwacht bij een horloge merk als deze.

1 like

Dat dus :wink:

dat was /is mij ook opgevallen, je bent dus niet de enige. Net alsof ze daar iets hebben laten vallen en is blijven liggen/kleven

Perfection - dit is zooo goed. (Zucht :roll_eyes:)