Die chocolade guilloché van hierboven mag er ook wezen… ik krijg er goestink van.
Heel fraai ![]()
Heel mooi! En de Little Lange 1 staat best goed zo. Misschien is 36,7 ipv 38,5 wel meer dan genoeg horloge voor zo’n elegant stuk. Ik zou ze eens naast elkaar moeten zien ![]()
De rose goud met blauwe wijzerplaat in beide groottes vind ik zelf ook schitterend. Jammer dat het een LE is, anders had ik die wel eens bovenaan mijn lange termijndoelen durven zetten.
Deze dus:
Waanzinnig mooi ![]()
Geweldig! Proficiat ![]()
Ik zou perfect gelukkig zijn met zo’n instapper.
Meesterschap komt tot uiting in perfectie zonder overdaad.
Zou hem maar wat graag bezitten! Mijn dress grail! ![]()
Meesterwerk in subtiliteit en stijl. Een van de mooiste sowieso.
Dus herstel van het herstel zou niet afdoende zijn?
Nu al teleurgesteld zijn omdat je wellicht niks extra’s krijgt ![]()
De westerse wereld is verwend. Ik zou al blij zijn als ze het allemaal keurig herstellen. We gaan aan deugd ten onder ![]()
Oh ja. Je verwacht dat alleen van een merk als Lange. Van welk merk verwacht je dat dan niet? Suzuki? Mitsubishi? Volvo? Mercedes? Seiko? Patek? Nomos? Iwc?
Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik snap dat het vervelend is. En dat je weer lang moet wachten, etc etc. Maar dat we bij voorbaat al teleurgesteld zijn vind ik wel bijzonder ![]()
Nou fingers crossed dat ze iets extra’s doen dan maar ![]()
Van harte proficiat wat een heerlijke combi ![]()
![]()
Beast? ik zie alleen maar beauty ![]()
Hij stelt dat ie teleurgesteld ZOU zijn hè. Hij is t dus nog niet.
Klopt, maar al met al vind ik het tot nu toe geen 3 sterren behandeling van L&S
Wat een onbeschrijfelijk mooi horloge, die kleur van de plaat, die strap, die afwerking, die…ach, gewoon alles klopt hieraan. Gefeliciteerd!
Dat vind ik het ook zeker niet. Geen enkel bericht van berouw gehad vanuit Lange (nog). Nogmaals, fout kan gebeuren maar maak het dan wel goed. Enkel de fout herstellen maakt niks goed want hij had al goed moeten zijn toen ik heb na 5 (!) maanden pas terug kreeg.
Het is inderdaad spijtig dat zoiets voorbij de assemblage geraakt zonder op te vallen. Zeker bij een merk die kwaliteit zo hoog in het vaandel draagt.
En eigenlijk zijn die doorlooptijden gewoon ook te lang voor een merk als Lange vind ik… ![]()
Wat mij betreft zouden ze die dingen best aan huis mogen komen onderhouden met een voetmassage bij.
Zo’n beetje het minimum wat ik van Lange verwacht…
Tja.
Gekwalificeerd personeel…
Zoals in zoveel sectoren, ik weet het. Maar de mindere verhalen over de service van Lange zijn niet nieuw en je zou verwachten dat ze wel het budget hebben om er wat aan te doen. Maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan zeker?