A. Lange & Söhne only (Deel 1)

Ah ja misschien valt t mee. 18 tot 20 weken is de verwachting. Als ik mik op begin mei dan zal t hopelijk alleen maar meevallen :sweat_smile:

2 likes

Ik hoop dat de service ervaring wat meer voor je mee zit dan mijn ervaring met service bij Lange. Inmiddels wel weer het horloge terug in goede conditie, waar ik heel blij mee ben. Heb onlangs Anthony van Lange nog een bericht gestuurd over mijn ervaring, ik ben in afwachting van reactie :slight_smile:

1 like

Is de gouden vouwsluiting al op de post?

1 like

Nee, Lange heeft verder nog niks van zich laten horen. S&C daarentegen heeft een mooi gebaar gedaan, en dit terwijl S&C hier niks aan kon doen.

1 like

Jouw ervaring maakt me wel een beetje nerveus. Maar ik ga het meemaken.

2 likes

Kan niet wachten om de datum te zien verspringen!

54 likes

Ziet eruit alsof dat gepaard gaat met een kanonschot!

Prachtig horloge!

2 likes

Wow dikkkkk!!

Prachtig :ok_hand: Deze had wel een plaatsje verdiend in de horloge van het jaar verkiezing!

1 like

Geweldig horloge!!! Krast hij niet als een malle met dat bandje met ‘hardware’ er naast??

Super om te zien dat er nog een Datograph huist hier.

Bam!!! Je meisje moet maar even wachten voor de nieuwjaarszoen :joy:

Nb je mag hem imo iets naar eleganter dragen OP je pols ipv op je hand :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat een geweldig horloge man!

1 like

Wat prachtig. Als je achterkant van een Lange ziet kan toch eigenlijk gewoon de hele dag genieten. Ken weinig andere merken die deze kwaliteit halen.

2 likes

Ik was onder de indruk van hoe netjes je geholpen werd bij Martens. Kunnen ze in amsterdam :ram: & :lemon: nog wat van leren.

1 like

Klopt als een bus. Uurwerk is adembenemend goed afgewerkt. Kan ik ook uren naar kijken. Het German Silver, het handgraveerwerk, de anglage, black polish, mooi geschuurde tandwielen, ga zo maar door. Redelijk uitzonderlijk, mijn inziens. Maar dat kunnen er wel meer in Glashütte.

Een stuk hoger in afwerking ook dan bij bv. Patek :shushing_face:

2 likes

Helemaal mee eens.

No-brainer. Echt een wereld van verschil.

Ja maar toch bijzonder aangezien Martens eigenaar is van :sheep: : & :lemon:

Misschien is het bedrijf wel overgenomen maar is het personeel en werkethiek het zelfde gebleven.

1 like

Martens en schaap is nog steeds dezelfde eigenaar