Poeh opeens een heel aantal ‘gemiste berichten’ in het Lange topic. Persoonlijk vind ik de Lange Saxonia Thin 37 van @vierport één van de allermooiste Langes. Hoop er ooit een voor een redelijke prijs te kunnen bemachtigen.
Ik houd gewoon van dat soort sublieme eenvoud. De andere topper voor mij is de 1815 Thin (in honey gold), al heb ik die niet in het echt gezien.
En dan hopelijk regelmatig te zien in het ‘wat dragen wij vandaag’ topic. Can’t wait
Zo een mooie chrono. Misschien wel de allermooiste klassieke chronograaf ter wereld?
In dit Lange topic zal ik af en toe wat plaatsen .
Er zijn heel veel prachtige moderne “traditionele” chrono’s, maar de eerste Datograph heeft zeker een enorme invloed gehad en de Zwitsers tot innovatie gedwongen.
Kunstwerken die Lange’s. Ik ben zelf echter geen groot fan van de laaggeplaatste subdials. Vandaar dat deze hoog op mijn lijstje zou staan. Lijstje van horloges die het horlogebudget waar ik me nog comfortabel bij voel ver te boven gaan.
Ik vind de lage subdials van de Datograph juist erg mooi, waarschijnlijk vanwege de positie van de datum erboven. Wellicht hebben we een andere perceptie van balans.
De rattrapante is ook geweldig! Ik denk dat de combinatie honey gold en zwart iets beter afkleedt (het zijn geen kleine jongens…).