Hoe is de leesbarheid bij deze?
Bij de zwart/ gouden 1815 chrono is dat wel een dingetje. (Hoe fraai ook)
Dat is zeer bruikbaar advies. Zal t.z.t. zeker contact opnemen. De Langematik is ook heel mooi trouwens. De Arkade past dan weer minder bij me.
Helemaal prima. Alleen als er te veel zonlicht op komt, dan wordt het allemaal grijs en flets.
Vanavond aan tafel tegenover een Chinees met een geelgouden 1 om de pols.
Wàt een lekker horloge zeg!
IRL honderd keer mooier dan op foto’s en moet zeggen, alle functies goed afleesbaar. ![]()
Deed tussen alle horlogegeweld trouwens lekker mee met mn stalen Portugieser. ![]()
Poh! Lucky bastard! Geniet ervan!
Deftige combi! ![]()
Had ik nu ook ![]()
Toch toegeslagen ![]()
Wel een hele mooie combi ![]()
Je moet wat ![]()
![]()
Heb ik ook naar gekeken maar is minder praktisch en een Panamera rijdt ook als een limousine
en de kleurstelling paste goed bij de Saxonia ![]()
Dat is scherp ja. Die zijn minimaal 10k duurder hier?
Vanaf 33k in Europa. Ik snap dat het gek klinkt, maar het lijkt toch een koopje als je het vergelijkt met de time only horloges van de meeste haute horlogerie merken.
Dat zijn ook wel de bedragen om belasting te ontwijken ja. ![]()
Zeker, ik zou hem graag ooit in witgoud hebben. Ik vind de gepolijste gouden wijzers in rosé en geelgoud een beetje lastig.
Als het te mooi is om waar te zijn?
![]()
Let wel op dat ze niet toevallig door iemand anders dan ALS zijn geopend ander kunnen het dure geintjes worden met dit soort complicaties.
.
.
Heb trouwens ook meteen een vraag aan alle ALS bezitters hier.
Ik liep vandaag bij S&C naar binnen en wist dat zij al ALS niet meer zouden verkopen. Maar begreep nu ook dat zij geen bandjes meer kunnen bestellen. Nu heb ik nog wel wat contacten bij ALS Berlijn. Echter vroeg ik me af hoe jullie dit nu doen kwa service/onderhoud/bandjes ga je dan maar naar Duitsland ergens of Parijs?