De
Maar wel na de kerst of in 2023, ik ben nog lang niet klaar met de Moonphase.
Jouw Moonphase is zoveel mooier. Die spikkelplaat vind ik niks.
De onderkant van de bruggen van het uurwerk ging het volgens mij om.
Precies dat, en dan huilie huilie doen omdat de uurwijzers aan de onderkant niet bewerkt zijn, zucht
Begrijp trouwens de hele reactie van da Vinchi niet. Ik heb mij nooit voorgedaan als “kenner” Ben alleen maar in Dresden naar een soort “experience center” van dit merk geweest en heb geschreven wat ons daar is overkomen. Het is niet zo maar een winkel b.t.w. Men laat zien hoe onderdelen uit de computer komen, en hoe daar het horloge van wordt samengesteld. Vervolgens wordt als de afwijking in het uurwerk binnen de norm valt het hele spul weer uit elkaar gehaald, en worden de onderdelen met de hand verder bewerkt. Daarna weer inelkaar gestoken, en wordt er chrono nauwkeurigheid bereikt, maar dat mag ook wel voor die centen
Mensen met een A Lange, veel plezier gewenst met uw horloge, ik bekijk het nog even van de zijlijn
Oh die willen wij ook nog steeds
Ben ook weg van aventurine. Aan de ene kant is die time only zonder seconde wel saai imo, andere kant: dan krijgt die plaat wel alle kans om te shinen. Ik denk trouwens dat deze irl nog zoveel mooier is! Dit is gewoon niet op foto vast te leggen!
Oh, oh, oh!
Heerlijk dit!
Prachtig. wel jammer van die afgehakte cijfers
Dat klopt zeker met deze wijzerplaat
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind van niet. Wel heel veel bling (en ook een beetje te groot).
Deftig horloge hoor, als ik er ooit een koop zal het zeker ook een zijn met een dergelijke datum functie
Thanks!
Op het moment mijn meest favorite horloge.
Heerlijk dat Lange geweld hier. Wil er ook een
Ik zag de foto ook al voorbij komen.
Bizarre set he!!
Ja man, ik wil die Zeitwerk.