A. Lange & Söhne only

Één van de redenen om hem niet te koop te zetten, is dat ik weinig zin heb in 'op chrono kost ‘ie in Japan’ bla bla.

Plus dat ik in m’n hoofd had om een Morgan erbij te gaan kopen, maar na een paar blauwe brieven heb ik bedacht dat ik daar voorlopig nog geen zin in kan krijgen. :sweat_smile:

11 likes

:joy::+1:

3 likes

Ja, daar is de eerste die dat riep! :rofl:

3 likes

Weet niet of je hard gaat met een morgan… hangt misschien wel van het model af?

1 like

Nee, traag. :+1:t2:

Waarom? Is toch gewoon waterdicht? Of vanwege de band?

3ATM. :thinking:

Wat een kunstwerk👌.

Mocht die Morgan er komen, dan heb ik nog wel wat badges overgehouden van mijn 4+4 .
:rofl:

2 likes

@bauhaus Gaat de datograph er ook uit? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die gieren cirkelen al.

Terecht! Moest dat de categorie zijn waarin ik snack, zou ik ook azen!

image

1 like

Nee de Datograph blijft.

En als ik die ooit zou gaan verkopen, weet ik nog niet of ik dat hier in het blauwe deel zou doen.

4 likes

Was ook een gebbetje. Had ook niet verwacht dat die wegging. Ding is prachtig :heart_eyes:!

Overigens de polerouter ook :grinning:

2 likes

In alle eerlijkheid, het is niet makkelijk meer om een Polerouter met donkere wijzerplaat te vinden in goede conditie. Waar niet mee gesjoemeld is. Er zijn veel “re-dials” en veel (wel origineel) met heel veel patina, waar ik niet van houd. Deze is zeker mooi en in mijn ogen origineel.

1 like

Boodschap van algemeen nut: de HF training “lowballing” van zaterdagmorgen wordt afgelast.

6 likes

En de cursus omgaan met teleurstellingen?

1 like

Die noemt “C’est la vie” en gaat 24/7 door.

2 likes
  1. Open bankapp.
  2. Kijk in spiegel.
  3. Check weerbericht.
  4. Besef dat koffie nu koud is.
2 likes

Gaat weer niet door :neutral_face:

1 like

Niet van mij maar gewoon een mooie foto van Delugs op Instagram. Groen en rosé goud gaan goed samen.

21 likes