Van harte gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst! Veel plezier ervan/ermee
Prachtig!
Gefeliciteerd! Prachtig!!!
Prachtige combinatie, zwart met roségoud.
Proficiat. Mooi uurwerk ook!
Gaaf, rosegoud vind ik verreweg de mooiste legering van edelmetalen. Dat rose van Lange is echt heel mooi. Sommige modellen hebben ook een speciale rosé legering, heeft deze dat ook?
Heel mooi. Ik had deze ook in mijn watchlist en ik denk dat je een een prachtig horloge voor een scherpe prijs hebt gekocht. Super coole dial en schitterend uurwerk.
Als dit echt het enige debut is dit jaar dan wat een anti climax. Een mooi maar voorspelbaar horloge, wat maar voor 100 klanten bereikbaar is tegen een veel te hoge prijs. Lol
jamner van die bracelet.
Gewoon op een leren of rubber bandje doen
Echt? Ik vind hem echt lelijk. ALS is niet echt goed in staal op staal. Gelukkig hebben we de rest van de collectie nog…
Ik houd van zwart en rood, dus voor mij perfect
Lange was blijkbaar drukker met het verhogen van de prijzen dan met het uitwerken van nieuwe ideeen.
Padoem pam tsssss
Heerlijk
Prachtig ding.
Ik vrees wel dat hij door de controversiële band en de extra 2mm erg groot gaat uitvallen. Zwart maakt dan weer kleiner.
Een bedenking los van het jammerlijke feit dat Lange op de Rolex/Patek golf aan het surfen is met hun onbereikbare en steeds onrealistischer geprijsde modellen. Dat doet voor mij afbreuk aan het merk.
Het doet me wat denken aan de finale van Indiana Jones and the Last Crusade: de echte heilige graal is daar een eenvoudige beker van hout, omringd door valse exemplaren; hebbedingen van goud en diamant. Lijkt er steeds meer op dat Lange voor mij niet langer een echte graal is, maar het zoveelste needful thing in de horlogewereld.
Plaatje van de recente aanwinst. Meerdere horloges die ik graag droeg hebben de collectie verlaten om dit mogelijk te maken, waaronder twee Rolexen en een Grand Seiko. Er mag ook nog een chrono uit, zoals de Zenith Defy 21.
Echt mooie foto’s maken kan ik niet. Daar gaat @Bwatched misschien een keer mee helpen.
De “pusher feel” is bizar fijn. Het uurwerk prachtig.
Geweldig. Wat een horloge.
Zo dan . Wat een klapper. T is nog geen april maar ik denk toch wel al een van DE aanwinsten op hf dit jaar.
Heerlijk horloge. Daar kan je ff mee vooruit! Echt geweldig!