Wil je 'm al kwijt?
Ja saai ding
Gek is dat, de topics met de mooiste horloges worden niet meest bezocht! (AP, ALS,PP)
Zijn ook minst van in omloop
Schitterend! Heel mooi
Lange zit de laatste tijd een beetje te stuntelen. Laatst die maanfaseschijf die vergeten was terug te zetten. Nu dit weer. Is geen goeie reclame!
Edit: ben geen hater, integendeel!
Ik stond op het punt een preowned ALS Langematik Big Date aan te schaffen toen ik het volgende constateerde bij het horloge. Bij de 6 van de zero seconds reset begint de verf los te laten iemand enig idee hoe dit kan of
- dit een vaker voorkomend probleem is met deze generatie van voor 2010
- waarom dit gebeurd en of dit erger word.
- of dit zondere extreme kosten gefixed kan worden?
Heb ALS zelf ook al gecontacteerd.
Hoor graag meer als iemand hier ervaring of meer kennis over heeft.
Dat lijkt me meer een misprint dan dat het los laat.
Gezien het horloge echt net van service terug is gekomen verwacht ik niet dat Lange er wat aan zal doen buiten het aanbieden van een wijzerplaat wissel.
enig idee wat zoon wijzerplaat wissel zou kosten ongeveer? 1k of 2k of nog meer?
Je mag toch hopen dat Lange deze kwaliteit van tamponeren zelf ook ondermaats vindt en gaat herstellen…
Ik ben bang dat je er (heel erg) naast zit.
Het is te hopen dat de service meegroeit met de prijzen…
wat dan 5k? 10k?
Precies. Dit zou rekening ALS moeten zijn.
Heb ooit een wijzerplaat wissel overwogen voor de chrono. Puur esthetisch. Uiteindelijk niet gedaan.
Andere Wijzerplaat plus wijzers was toen rond de 3000 euro dacht ik.
Dus je verwacht dat ze kostenloos een horloge van 20jaar oud gaan repareren?
Kan je rekenen? Nou, dan reken er maar niet op
En sowieso, persoonlijk zou ik de wijzerplaat niet laten vervangen en het altijd origineel houden.
Maar het horloge is niet in bezit van @OH666 toch?
In dat geval is de oplossing heel simpel! Als je eraan stoort, het horloge dan lekker laten liggen!
P.S.
Geweldig model trouwens! Dat micro rotor uurwerk is prachtig.
Future classic dit!
Nee het niet in mijn bezit zit er over te denken. Om hem te kopen had al een vrije goeie deal toen ik me toch ging afvragen of ik me der aan zou gaan irriteren en wou meer info over wat de kosten waren om het te fixen maar dat wisten ze niet. Toevallig vanmiddag contact met iemand van ALS er over.
Een van de redenen dat ik deze veel mooier vind dat de nieuwe. Vind hem echt prachtig.