A. Lange & Söhne önly

Foto’s van vandaag en gisteren.

25 likes

Nieuwe 1815 in 34MM!
Eindelijk een dresser van formaat.

1 like

Eindelijk ook voor dames! :crazy_face:

3 likes

:nail_care:

1 like

Mooi clean :blush:

1 like

35 likes

46 likes

Heyyyy dat is leuk. Hoe bevalt hij? Nog steeds in love??

Mooiste AL&S. :fire:

2 likes

Ja bevalt heel goed. Merk dat het mijn favoriete horloge is, draag deze veruit het vaakst. Goed draagcomfort en blijft een plaatje om naar te kijken.

Binnenkort gaat hij met onderhoud. Daar zie ik oprecht tegenop omdat ik hem dan waarschijnlijk 2 maanden kwijt ben. Hij komt dan wel weer als nieuw terug ga ik vanuit.

2 likes

Was het onderhoud nodig of meer uit voorzorg?

Goede vraag.

De juwelier waar ik de Lange 1 had gekocht gaf aan dat het horloge perfect loopt maar de leeftijd van het horloge geeft wel reden hem voor de zekerheid te laten onderhouden. Daarnaast mag wat mij betreft de band ook vervangen worden en het horloge weer in nieuwstaat gebracht worden.

Weet iemand of het vervangen van de band speciaal aangevraagd moet worden of wordt dat standaard gedaan bij de full service?

1 like

Even een poll voor twee horloges in dezelfde prijscategorie.

Saxonia Annual Calendar rosé goud en witte dial

Lange 1 rosé goud en grijze dial

Welke zou je kiezen?
  • Saxonia Annual Calendar rosé goud en witte dial
  • Lange 1 rosé goud en grijze dial
0 stemmers
6 likes

Allebei prachtig maar die Lange 1 is in deze configuratie misschien wel mijn favoriete horloge.
(Die ik nog niet heb….)

1 like

You can’t go wrong here :smiling_face_with_three_hearts:, maar als ik de keuze moet maken… Dan vind ik voornamelijk het uurwerk van de Annual Calender mooier.

1 like

Sucker for complications, de annual

1 like

Hmmmm…. welke zou ik hier eens kiezen :thinking:?

1 like

Dit dus! Maar die grijze plaat van de 1 wint het toch met een kleine voorsprong :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind de witte plaat toch een betere combi.

1 like