A. Lange & Söhne önly

Maar het beste blijft een donkerblauwe krokoband voor mij hoor. Maar zon nato in de juiste kleurstelling (blauw met zilver ofzo) zou ik wel leuk vinden voor in de zomer bijvoorbeeld.

Zou zo’n nato strap de gouden kast niet beschadigen?

Als je hem goed monteert zouden de gespjes het goud niet moeten raken lijkt mij.

Ik bedoel het stof van een nato strap.
Bij horloges die op een perlon strap zijn gedragen zie je wel eens schade op de caseback maar weet niet hoe dat met nato straps zit.

1 like

Dit is, in mijn ogen, heiligschennis. Een van de mooiste dresswatches en dan zo’n bandje erop… :face_vomiting:

Mijn mening… gelukkig mag een ieder daar anders over denken.

1 like

Mee eens. Prachtig horloge, helemaal verpest.

1 like

man man man. Ik hou wel van een bandje wisselen maar op nato is gewoon idioterie…

2 likes

Leuk en kort filmpje van Lange. Mocht je nog geen fan zijn van Lange dan ben je dat na het bekijken van dit filmpje ongetwijfeld wel!

16 likes

Geweldig filmpje!!

1 like

Leuk overzicht. Een Lange horloge moet er hier ook maar eens komen.

Ja is echt aan te raden! Zeker als je er een zoekt waarvan de wijzerplaat kind_of_blue is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Denk dat ik bij ALS toch voor een witte of zwarte plat zou gaan met een lichte kast.


Ook geen verkeerde keuze.

11 likes

Gisteren voor het eerst een Lange 1815 Up/Down in rosegoud 234.032 geprobeerd nadat deze lang op mijn lijst heeft gestaan, wat een prachtig horloge. Nu nog mezelf overtuigen om hem te halen: ik twijfel om hem nieuw te halen of te wachten totdat deze ergens met de kop eraf wordt aangeboden. Mij kennende kan het nooit lang duren…

Excuus voor de belabberde foto.

12 likes

Wat een slechte foto idd😄

Prachtig horloge, succes met de afweging. Tja, wat is het prijsverschil tussen nieuw en jong gebruikt?

Ik denk altijd dat ik een zwarte plaat moet hebben. Maar mss moet ik heroverwegen!

Je kan in dit segment eigenlijk geen verkeerde keuze maken denk ik. Maar ik vind bijvoorbeeld blauw bij ALS wel heel gaaf omdat ze toch wat minder vaak voorkomen.

Prachtige keuze! Super mooi, zeker ook als je er close-up naar kijkt.

Ik meende al de bekende M met rood blauw striping te zien. Maar even in topic, ik ga er zelf zo over googlen, maar een kleine intro over het merk zelf zou ik ook waarderen.
Erg mooi horloge overigens :ok_hand:

Prachtige macro’s. :star_struck:

Zit daar nou een golf in het uurwerk waarop overheen is gegraveerd, Nice.