Gaaf hoor. Absoluut zelf oppikken in Dusseldorf. Ondanks lockdown leuk om dagje van te maken.
Zo, eindelijk de eerste foto in dit topic sinds ik de Lange daadwerkelijk in mijn bezit heb. Het zonlicht doet de blauwe plaat veel goeds!
Geweldig!
Super aanwinst! Gefelicteerd! De blauwe band past er ook perfect bij. Moet zeggen dat de Lange 1 met blauwe plaat mij ook wel heel erg aanspreekt. Zo is hij toch wat makkelijker ook casual te dragen. Met dezelfde reden zit ik soms nog naar een 1815 met witgouden kast en donkere wijzerplaat te kijken, maar de Lange 1 zoals jij hem hebt is toch nog wel weer leuker
Doe ns wat meer, zeg 15 foto’s ofzo!!
Het is echt een veelzijdige combinatie. Past perfect onder een overhemd/pak en prima met een t shirt!
Ik vind de saxonia met die sterrenwijzerplaat ook extreem gaaf een veelzijdig.
Ik heb speciaal voor de Lange en camera geleend. Zodra ik door heb hoe ik mooie foto’s maak zal ik zon grote hoeveelheid fotos uploaden dat het internet kapot zal gaan
Hij kan het daglicht goed verdragen
Gaaf zeker, maar ik vind hem niet veelzijdig. Hij glittert en glamourt als een malle!
Sterker nog, behalve een keer voor de grap met een smoking, zou ik deze niet durven dragen denk ik.
Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.
Hij heeft ook een heerlijke brushing op de plaat, wat mooi! Ik dacht dat hij helemaal mat was, maar dit vind ik een stuk beter
Buitencategorie!
Wat een ding. Erg fraai. Veel mooier wordt het niet.
Supergaaf horloge man! Lekker hoor!!!
Eindelijk de erkenning die het merk zeker verdient!
Ik hoop dat t nog even onder de radar blijft.
Want dat is t nog altijd als je geen liefhebber bent weet niemand wat je om hebt.
Lekker van genieten
Dit lijkt de 40mm versie, klopt dat?