Super, zeg! Ik heb hem ook even overwogen, maar ik ben teveel aan het twijfelen. Het is in ieder geval echt een fantastisch horloge. Hopelijk ga je er met volle teugen van genieten
Da snap ik wel
Ik had @anon48992708EV al eerder aangesproken op dit horloge. Toen ik merkte dat hij overwoog hem te verkopen, ben ik er direct op gedoken.
Ik ben blij dat jij twijfelde.
Waar is de “keuze” tussen?
Van harte! Enjoy!
Ik ben blij dat hij bij een echte liefhebber is terechtgekomen. Als ik zo de foto’s zie dan heb ik gelijk een beetje spijt hoor, je weet niet wat je hebt tot je het kwijt bent 🥲
Ik hoop dat je extreem veel van dit prachtige horloge zal genieten. En ik vond het een gezellig bezoek en perfecte afhandeling
Ik heb werkelijk geen idee. Ik moet eerst beslissen of ik een extreem overdreven horloge wil (een gekke DD of AP RO) of iets stylevol en ingetogen (Patek, miss zelfs een Journe). Ga heel rustig overwegen want wil het heel goed aanpakken
Altijd Patek of Journe als je het mij vraagt. Rolex te mainstream en AP one trick pony en minder mooie afwerking. Maar Journe erg overpriced nu. Dus dan toch maar weer Patek
Ik beaam dit volledig.
… en je weet dat ik vind dat een Datograph bij je past.
Huh?? Rustig? Overwegen?
Morgen gewoon ff online en kopen!
Succes en veel plezier met de zoektocht!
Je bent de eerste die ik op de hoogte zal brengen!
Lange wordt de nieuwe Journe las ik ergens😬
Zou mij niet verbazen
Ik moest er aardig wat horloges voor verkopen en was nog niet zeker of ik dat het ‘waard’ vond. Plus, ik heb de Lange 1 in het rosegoud al flink wat jaar in mijn hoofd als een voor mij ultiem horloge. Of wellicht zelfs de maanfase variant. De draagbaarheid van de witgoud met blauwe wijzerplaat sprak me echter heel erg aan. Maar in deze prijsklasse moet ik dan wel heel erg zeker zijn of het voor mij de juiste keuze is, en niet een ‘tijdelijke’ ingeving. Daar was ik nog niet van overtuigd
Ik ben in ieder geval blij dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen en ook dat hij binnen het forum blijft!
Fantastisch, geweldig mooi! Echt prachtig.
Mooi hoor! Fijn dat hij op het forum blijft.
Inderdaad, mooi om dit horloge nog af en toe op het forum langs te zien komen.
Wat een droom om zo’n lange te mogen hebben! Ooit… neem ik er ook een
Soms moet je ff de tijd nemen iets na te lezen, voor je het post😂
Hahahahhaha
Fair enough… het was nog vroeg😂