Gewoon meenemen. Je bent er nu toch.
Waanzinnig mooi gedetailleerd. Net als de rest van het horloge.
Een mooi maanfase is zo gaaf (@HanDavinci). Zinloos, maar zo gaaf.
(Ander merk, sorry)
Kom op Han, niet zo flauw doen en gewoon aanschaffen die handel. Je doet jezelf tekort als je het niet doet
Vandaag afgereisd naar Maastricht om bij Martens mijn bestelde Saxonia te passen.
Ik werd gewoon een beetje stil toen deze uit de doos kwam. Wat een afwerking, wat een geweldige kleur rosé goud, de matte en glanzende afwerking van de kast is briljant.
Dit icm de matte lichte plaat en de bruin lederen band maken het horloge voor mij echt af.
Ook de Lange 1. gepast in witgoud met zwarte plaat. Geeft weer stof tot nadenken .
gefeliciteerd!
Welkom bij de korte lijst van Lange eigenaren op het forum.
Gaaf!
Maar nog niet jouw horloge? Gezien het ‘passen’?
Die Lange 1 moonphase…
Poh.
Geweldige horloges!
Het is niet bij passen gebleven
Gefeliciteerd! Officieel jaloers.
Jongens nu even serieus. Hadden jullie niet beter kunnen afspreken om een groepskorting af te dingen?
Gefeliciteerd!
Gaaf man. Ik vind de Rosé kast mooier omdat de brush mooier uit komt, maar ik ga zelf toch voor witgoud icm de donkere plaat.
Ha, dat zou leuk zijn geweest. Ik koop echter liever lekker zelf in m’n eentje.
Dat gejengel om meer korting etc etc.
Volgens mij kies je zoiets vooral omdat je hem graag wil. Kost aan’t einde van de rit leuk geld als je hem zat bent, daar gaat 5% extra korting niks aan veranderen
Gefeliciteerd! Geweldig mooi.
Helemaal mee eens. Ik heb nog 2 horloges ingeruild. Nette prijs voor gekregen.
Super ontvangst, zeer aardige mensen. Erg prettige ervaring.
Als je voor de donkere plaat gaat is de witgouden kast ook mooier vind Ik kom zo!
Maar de kleur rosé is wel heel erg fraai.
L&S is best nog redelijk stabiel bij inruil/verkoop,gefeliciteerd!
Serieus mooi spul . Soms vind ik het echt jammer dat zulke chique horloges niet bij mij passen.
Die donkere plaat zou nog gaan
Gefeliciteerd hoor
Van harte! Geweldig. Ook ik kies voor wg en zwarte plaat, maar rosé ook geweldig.
Zeer fraai horloge!
Lange is voor mij de ultieme holy grail!
Weet iemand waarom bij deze Lange 1 met donkere plaat gekozen is voor een witte datumschijf? Ik vind zwarte datmschijven op zwarte wijzerplaten zoveel mooier, en bij de Saxonia is dat juist perfect gedaan
Een vorig model Lange 1 in platina was wel zwart/zwart. Zijn nog wel te vinden.