A. Lange & Söhne önly

Mooie foto van een schitterend horloge op de schommel! Doe je wel voorzichtig? :wink:

3 likes

Serieus, dat billige touwtje naast zulke grootheid… mijn god

4 likes

Van de andere kant… kan ik me enkel dat touwtje veroorloven… en mag iedereen doen hetgeen hijzelf beliefd.
Top horloge!

1 like

Daar gaat het mis…Laten we vooral niet te serieus doen. :crazy_face:

Thanks!! :heart::heart:

3 likes

Hahaha, bijna goed!
Op de achtergrond zie je het gras heen en weer zwiepen in het onstuimige weer van gisteren.

Tis wel een serieus mooi horloge.
Je hebt gelijk :ok_hand:

1 like

Man man man…! Dit draadje is echt ongezond voor me. Eerst droomde ik van de Lange 1 (wel in witgoud) Toen zag ik de GO PML. Die is ook heul mooi (vind de datum van de PML zelfs mooier dan die van ALS. Bovendien is GO wat meer under the radar wat ik ook wel kan waarderen) en begon die als realistischere droom te beschouwen. Toen ik de PML laatst weer om de pols had, dacht ik “het perfecte horloge, maar net iets te hoog”. Nu ben ik weer terug bij af en zit te kwijlen bij die prachtige Lange 1 kiekjes. DAMN… Gelukkig heb jij niet de witgouden variant gekocht, anders zou je me meteen moeten opsluiten. Nach wie vor hammermäßig!

3 likes

Prachtig!

Afgelopen weekend in München voor een etalage gestaan:

Maar die van jou vind ik mooier!

11 likes

Prachtig.

Bij mij is t meer de vraag. Saxonia (met kleine seconde en is er dus meer leven op de voorkant) of de thin (‘saai’ en ‘rustig’ maar die zichtbodem van beide. En dan. Welke wijzerplaat. Rosé of witgoed… Arrrrrgggghhhh

Of toch wat anders. Zoals Brequet 5157. Bijna klaar met passen brequet moet nog. Wat een geld. Kan t maar een keer uitgeven. T zal zeer wss een top dresser worden…# luxeprobleem

2 likes

Nou. Ik zou het wel weten. Egoïstische tip: Ga voor de 5157 dan blijft dit topic voor mij nog halvelings draaglijk :stuck_out_tongue:

1 like

Het was misschien een eenzaam topic, maar helemaal alleen is je prachtige Lange 1 niet meer :grin:.

39 likes

Welkom!

2 likes

Die Rotor :heart_eyes:

2 likes

Rond de herfst hoop ik ook mee te doen

Voor nu even… Een lap tekst. Dit filmpje. Wow. Met de vrije hand. Wat een gepriegel

2 likes

Nog steeds enorm van aan het genieten :blush:

31 likes

Fantastisch!!

1 like

Dit vind ik nou echt leuk om te zien!

2 likes

Vreemd zeg…:stuck_out_tongue_winking_eye:

En lekker dragen bij de gympies. Top!

1 like

Vind ik prima kunnen, met een casual outfit :grin:

2 likes

Wat een gaaf ding. En door die grote datum net dat sportieve dat een JLC MUT Moon voor mij niet heeft.

1 like