Heel gaaf!
Hoe draagt die Lange tov die VC?
Miniem groter.
Hij is 2mm dikker & 2 mm groter.
VC is iets meer dress.
Geweldig!
Gaaf Erik geniet er van, hij is schitterend
Van harte gefeliciteerd Erik echt één van de mooiste op het forum, één van de mooiste überhaupt te koop! Geniet er met volle teugen van!
Gefeliciteerd! Heel erg mooi!
welcome to the club. Wear it in good health!
gaaf man! Jaloers!
Waar? In een museum? Die worden nooit uitgeleverd toch? maar gaaf, wel een heel bijzonder horloge. De stalen variant met bijbehorende band lijkt mij wel mooier en meer 1 geheel.
heb ik ook! maar ben benieuwd of dat in real ook zo opvalt. (en hier ook academisch hoor haha)
Eens met je! Maar had dergelijke pics zelf nog niet gezien. Wel grappig wat het verschil dit maakt. Wel leuk om te zien dat die breedte nu ook helemaal niet meer opvalt!
Fantastische aanwinst .
Geniet ervan!
Ook via deze weg, proficiat Erik.
Je hebt HF uitgespeeld
Mooie saxonia…draagt deze groot op de pols?
Dit is de 37mm dus vrijwel de perfecte maat voor dit horloge. De Saxonia Thin was er eerst alleen in 40mm, en dát is wel echt te groot naar mijn mening - voor een dress horloge in het algemeen, maar zeker voor zo’n dunne.
Beste Mr. Da Vinci.
Van mijn vermogensbeheerder moet ik u vragen om te stoppen met het posten van dit soort foto’s.
Mijn bankier is u dankbaar.
Prachtig!
Als ik het goed begrijp, zal ook ALS nieuwe modellen aankondigen op Watches & Wonders komende week. Iemand al enig idee? Wat zouden jullie willen zien?
Ik zou graag een toegankelijke(re) versie van de 1815 thin honey gold zien. Gewoon in witgoud en zilverkleurige wijzerplaat, voor de prijs van een Saxonia Thin 37mm.