A. Lange & Söhne önly

Titanium Odysseus

Maar ja, unobtainium helaas.

10 likes

Titanium Odysseus wil ik. In de Paasvakantie even langs de sjop.

Gelimiteerd op 250 stuks.

RRP 55k :man_facepalming:

Ik blijf persoonlijk titanium echt het meest onsexy metaal vinden om horloges van te maken!

Oh.

Doe dan maar een stalen.

Even snel uit het koppie is dat toch 20%. Dat is nogal een slok op een borrel. :+1:t2:

1 like

14 likes

Ik niet🙂



Foto’s : Hodinkee.

11 likes

Mooi hoor :star_struck:

1 like

22 likes

38 likes

:drooling_face:

1 like

Prachtiiigggg.:star_struck:

1 like

Ik zat toch eens te kijken naar youtube filmpje van die Titanium Odysseus toen ik me realiseerde dat ze waarschijnlijk hier de mosterd hebben gehaald.

De Odysseus heeft weliswaar een subtielere grain en die mogelijk gewoon verkregen is door te blasten. Maar het is duidelijk dat ze ook voor het iced effect gaan, van de plaat tot de afwerking.

4 likes

speciaal voor jullie

10 likes

Nu durft vast niemand meer te zeggen dat de echte Odysseus te groot is. Ook dat weer opgelost :grinning_face_with_smiling_eyes:

Is dit op Watches and Wonders trouwens? Dacht dat dat al was afgelopen toch?

2 likes

Net afgelopen 19 uur

2 likes

Ik wordt vooral blij van de Lange hoe snel die gangreserve opbouwt.

72 uur, maar ook echt met een halve dag dragen. Ideaal als je na zondag, woensdag voor het eerst weer een horloge pakt… Dat ie nog loopt. :ok_hand:

Ook de verfijnde afwerking ga je, net als bij de VC waarderen. Hoe meer je hem draagt hoe meer je realiseert dat dit perfectie is.

Geweldig. Ik heb nu dus echt niks meer in huis naast de 2 topstukken… Mis ik wat? Nee. :see_no_evil:

8 likes

Het zijn beide fantastische horloges, dus ik kan me voorstellen dat je hier uitermate tevreden mee bent. :+1:t2:

16 likes