A. Lange & Söhne önly

Dat herken ik ook wel… Teveel stukken maakt het dan moeilijk om de liefde te onderhouden. Maar zo weet je wel direct of je moet verkopen of niet. Komt de liefde niet terug, weg ermee :wink:

Prachtig stuk trouwens! Veel beter wordt het niet… of het zou een Lange 1 moeten zijn :heart_eyes:

2 likes

Ja & als ze allemaal thuis liggen dan is het heel anders merk ik. Het is echt uit het oog…

Wat dat betreft is de kluis kut, want rijden. Aan de andere kant voelt het toch steeds als een nieuw horloge, ofzo.:rofl:

2 likes

Exact dit. 3-4 stukken die je écht graag draagt en dus stevig in roulatie neemt. Klaar.

2 likes

Wat wel werkt (voor mij althans) is een vaste kern van inderdaad 4 horloges.

De andere horloges zijn dan meer zijcollecties met een thema, bv vintage of een specifiek merk :blush:

Ik zou zeker eens een grijs suède band proberen. Zal vast niet de eerste zijn die zoiets oppert :v:

1 like

Duurt Lange

2 likes

Geniet van dit pracht horloge.

Mocht je toch ooit willen verkopen, dan is ze zeker snel weg :wink:

1 like

34 likes

Die lichtgrijze!

2 likes

Als alles goed verloopt kan ik na volgende week zaterdag eindelijk meedraaien in dit topic… Incoming!

4 likes

Be specific

1 like

Haha nog even geduld :stuck_out_tongue:

Ja, lekker!

1 like

Heel eerlijk….dat zie je er ook wel een beetje aan af.

1 like

En dat is prima.
Eerst kijken wat bevalt & dan kan ik altijd nog een mooiere band bestellen. :+1:

1 like

Nice,
Wat is de band aanzet van de Saxonia?
De mijne ligt in de kluis, maar wil ook wat andere bestellen.

20mm :+1:

1 like

Geile bende dit

1 like

Deze was iets meer dan 30 eckies en moet nog even naar mijn pols vormen, maar het staat beeldschoon.

Heel blij!

34 likes

mooie combinatie Han! maar zit die errug strak?

1 like