A. Lange & Söhne önly

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo!!!

10 likes

Kost me halve pagina om jouw bericht te lezen wat begrijpt hij niet van de n of de e…hier de o?

Doen. Niet omdat het een mooier is dan het ander. Maar omdat het toch gaat gebeuren en je gewoon weer iets nieuws wil.

1 like

Ja, ik leg mijzelf ook niks op. Straks op vakantie nog even over peinzen. :+1:t2:

1 like

Ja dingen gebeuren en het zijn ook geen limiteds echter de de lange is toch wel echt een kunststukje…

afbeelding

4 likes

Neh. De gouden speedy dan…??

1 like

Ai. Het ging zo goed met je…

5 likes

Het gaat nog steeds goed met me.

2 likes

Gouden Speedy? Ja!
Gouden Sub? Nooit.

Behalve die van @BLROTBR poh, die is mooi. Maar ik gok dat jij ouwe rommel wilt weer?

2 likes

In ieder geval 5 digi inderdaad, maar tot die tijd…

34 likes

De tandjes. Jij weet 'm wel vast te leggen!

1 like

Net andersom wat mij betreft. Vraag me wel af of een 5 digit gouden sub minder rammelt dan de stalen versie.

3 likes

Waarschijnlijk niet :joy:

1 like

Nog een stuk harder waarschijnlijk door het gewicht. We zien ‘m snel verschijnen!

1 like

Fraaie datum weergave, de enige reden dat ik een Langhe zou kopen.
Bestaat er ook een wat blankere wijzerplaat?
p.s. geen kennert, alleen een keer te gast geweest in Dresden.

Fuck yeah!! Of hoort die uitspraak alleen in het groene gedeelte? :grin:

2 likes

Nee, mag hier ook hoor.

1 like

Hihi, van verpatsen zal geen sprake zijn gok ik zo :wink:

Persoonlijk zou ik deze houden, maar goed dat niet iedereen hetzelfde is of denkt.

Succes met de overpeinzingen.

Toch wel, want cash is king. Hihi.

Die Sub trek ik wel uit de Aziatische handel.

1 like