Hallo Thomas, een dergelijk horloge heeft A. Lange & Söhne nog nooit gemaakt. Tevens is aan de layout van de dial te zien dat het om een horloge van Chinese makelij gaat. Bekijk de site van L&S maar eens, ik snap je teleurstelling. Maar het is niet anders.
Ai ai ai, niemand hoger geboden… dan ben ik nu zeker flink de pineut :+
@anon95306051na, zoals eerder gezegd gaat het hier om een nepperd. Ik hoop niet dat ik hierbij over de scheef ga, aangezien het niet gewaardeerd wordt om plaatjes van nepperds te posten. Ik doe het puur voor de educatie en niet niet om het te promoten ofzo. Zodat je kunt zien dat het nep is. Klik zelf op de link als je het bewijs wilt zien. Het Chinese uurwerk wordt vaker gebruikt in nepperds, waardoor veel leden het hier snel herkennen (afgezien van de kwaliteit, de details, etc). Dat er van alles op geprint of gedrukt staat wilt nog niet alles zeggen. Ik kan zeg maar ook een euro biljet printen. Maar dat maakt het nog geen euro.
Hierbij de ‘het bewijs’. Let op de grote datum, de 2 subdials op 3 en 9 uur en het zichtbare balans op de 6. Allen zijn ze identiek.
[Bij nader inzien, post ik de plaatjes hier niet direct.]
NOGMAALS: REPLICA ALERT DUS NIET OP KLIKKEN ALS DIT PIJN DOET AAN JE OGEN.
****************** Doe maar geen links ******************
Sorry beste medehorlogeliefhebbers, ik heb geen hommage ofzo kunnen vinden. Anders had ik die liever gepost. Pas toen ik replica intoetste sprongen deze me om de oren. Nogmaals puur ter educatie, maar als ook dit niet gewenst is, dan graag door de moderator laten verwijderen.
2e@Thomas, ik weet niet of een horloge op je (suprise/wens)lijstje stond, maar als dit het geval was, dan kun je de volgende keer misschien beter aangeven om geen nepperd te willen. Via websites kosten die krengen soms 100 euro of meer, terwijl je voor dat geld echt veel gavere, leukere en correcte horloges kunt kopen. Zoals Januzz onlangs had met deze aanwinst http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,414582
Als je verder tips/vragen wilt over andere alternatieven, dan helpen we je graag. Maar niet over nepperds.
als je goed leest zeg ik dat dit het NIET is, niet op mijn plaatje en ook niet op zijn plaatje.
Maar er zijn “merken” die dit als zodanig graag willen laten voorkomen als zodanig.