Aan welk horloge denk jij bij welk forumlid

Bij @Lunette denk ik eerst aan de kermit. Niet zijn plaatje, maar voor de sfeer:

@whisky zijn petrol nomos, ook niet zijn plaatje, maar voor de sfeer:

@SA zijn black rhodium anordain, maar die doet al even niet meer mee hier :upside_down_face:. Plaatje:

Ik zet er @MrtnL nog onder met zijn iwc perpetual , wel zijn plaatje:

9 likes

Das toch @ray1981 zn afdeling?

Ow ik denk bij volgouden gmt master, witgouden sub of platina daytona altijd aan @Sub64 met zn uberklatserts.

Verder als.de foto’s achterlijk scherp zijn aan @SAT en @MannetjeMar

4 likes

Ow en die ploprof van @Syntaxx natuurlijk.

En vroeger jaaa vroeger had @HanDavinci zo’n coole gouden daydate met zwarte dial zonder uurmarkeringen. Dat waren nog eens tijden… daarna ging het mis met walnotendials en Langes.

3 likes

En Baba Yaga met zn JC niet te vergeten @JohnWick

3 likes

6 likes

Deze 2 bij elkaar in het kader van " voorochtendlijke werkpaarden"?

1 like

Ik kreeg een notificatie. :slight_smile:

Bij deze nomineer ik @FRANS3 voor de Hanhart-award. Ik heb 'm al veel te lang niet gezien omdat hij steeds z’n Grand Seiko 9F post (die ook mooi is, en die me ook aan hem doet denken), dus kom er maar in!

3 likes

Deze van @daffie mis ik de laatste dagen hier :wink:66ff9ec7c4786c3d4ab778e7dec235ac6c5f1478_2_666x500

5 likes

Ik scrolde langs dit plaatje, maar heb hem nu al 3x teruggekeken. Wat een schoonheid en een heerlijke eenvoud. Prachtig.

1 like

:+1::cry::grin: het was weer even de hoogste tijd voor iets (heel) anders. :man_shrugging:

1 like

@Jesus SARX035
@Number4 ook SARX035 (hij tipte me dat er 1 te koop stond)
@FRANS3 limited King Seiko
@wbcoupe de hele Tissot collectie :crazy_face:

2 likes

@koetsjh bruine King Seiko re-issue
@daffie hele lading mooie GS

2 likes

@subonno Fortis
@MrW Fortis

2 likes

Binnenkort weer een keertje een MTG doen? Neem je de vrouw weer mee?

Ploprof kun je dan weer rustig passen als je dat wil. Draag de Omega Ploprof nu op een Orginele rubberen Ploprof band en dat is echt genieten😎