Aangenaam!

Welkom!

Diit forum is voor elke beurs wat wils.
Wees welkom.
M.vr.grt, Harold

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom hier !

Welkom en veel plezier hier. Heb zelf ook geen dure horloges, maar vind het gewoon fijn om hier een beetje rond te hangen en kennis op te doen. Maar wees gewaarschuwd als je eenmaal je budget verhoogt dan is het einde zoek. Hoewel iedereen uiteindelijk zijn max wel bereikt :stuck_out_tongue_winking_eye:. We hebben allemaal meerdere verantwoordelijkheden toch? Goede keuze trouwens die orient :+1:.

Welkom!

Welkom, leer en geniet maar be carefull for the watchvirus. It’s dammed hard to kill!

Welkom en veel plezier gewenst .

Welkom op het forum! Ook in de ā€œlagereā€ prijsklasses is zoals gezegd veel leuks te vinden! Zolang je maar niet aan russen begint vind ik alles goed :wink:

2 likes

Welkom!!

Welkom hier.

Nou, ik moet toegeven dat ik wel een aantal mooie vostoks en poljots heb gezien de laatste maanden… Maar voorlopig mogen de Russen lekker blijven zitten waar ze zitten…

Welkom op het forum! Je komt hier vanalles tegen dus er kan ook vanalles bij :slight_smile:

Welkom.

Welkom op dit gezellige forum!

welkom op deze gezellige site ( forum ) heb hier al veel geleerd en gelachen en op mijn lip gebeten.
gr roel

Welkom

Welkom Sesamstaart,

Je hoeft geen duur horloge te hebben om van horloges te houden. Een budget loopt niet gelijk op met de hoeveelheid liefde voor een product. Er lopen hier mensen rond met hele indrukwekkende collecties en als ik bij mij in de straat kijk heb ik ook de goedkoopste auto. Ik ben blij voor diegene met een hele mooie horloge-collectie en voor de mensen met een mooie auto. Ik ben ook blij met mijn collectie en zelfs met mijn auto, hoewel ik hem zelf ook wel erg stom vind.
Veel plezier hier op het forum.

Groet,
Arvid

1 like

Van harte welkom. :+1:

Welkom hier en veel leesplezier​:smile::+1:t4: