En zo hebben we allemaal een verschillende smaak, dat is maar goed ook.
precies
Een zo goed als nieuwe Oris.
Een 65 of Aquis
Of een nette Tudor.
Zijn allen alleen wel 2e hands voor dat budget

Jawel voor 1500 euro (zelfs voor 150) kan je een horloge vinden waarvan de maker ook het uurwerk maakt ipv alleen inkoopt net als bij een modehorloge Oja en ook een horloge waarbij het merk zelf het ontwerp gemaakt heeft ipv gestolen heeft net als bij een replica horloge
Geef die 1500 maar aan mij, dan hoef je niet meer zo besluiteloos te zijn om dat geld uit te geven
Op tweedehands.be staat nog een mooi exemplaar. Netjes binnen het budget.
De achterkant is wel licht beschadigd, maar de motor loopt volgens de eigenaar als een klok.
Hirsch Arne
Uiteindelijk is het de naam van die serie geworden inderdaad. Bij Roscosmos, hebben ze ook de 3-hand gebruikt. Maar voor werkelijk space de, chrono. Eerst met lemania uurwerk, later en huidig b42 model met ETA. En mooie historie zodoende
Oh, die is best tof.
ik zal het naar je overmaken
Doe er 16 meiertjes bij flikker ik dat ding op de post na de Achterhoek. Lekker schuren en polijsten man. Hobbybob
Thx voor de headsup. TS moet gaan zoeken naar een andere longines
Han vindt het niks, kun je nog terug?
Shit! Had ik nu maar een ruggengraat.
Oh wait
Haha.
Voor 1500 euro en niet te opzichtig? Dan denk ik gelijk aan een longines (iets meer klassiek) of een sinn (iets stoerder) allebei geweldige kwaliteit voor de prijs en ook mooie merken.
Vind het een lastig net-niet-segment voor als je nieuw koopt. Ik zou voor de Seamaster gaan die Pierce Brosnan droeg in Golden eye (1998 dacht ik) Klassieker in spe.
1500 euro, netjes