39
Welke horloge met welke diameters draag je nu al?
Op de foto’s lijkt de 39mm beter te passen, maar foto’s vertekenen, zeker van relatief dichtbij genomen.
Omdat de foto’s vertekenen krijg je op het poll resultaat dat iedereen de 39mm gaat aanraden.
Dus staar je daar niet op blind.
Absoluut 39mm. Mooie Longines!
39 mm!
True. 49.4mm lug to lug wil waarschijnlijk nog prima op 18cm pols al is het wel persoonlijke smaak.
Ik vind het bij mezelf niet mooi op 18cm pols maar kreeg van anderen de feedback dat het goed stond.
39mm staat mooier vind ik.
Zeker de kleinere. Bigger isn’t always better!
Dit zegt mijn vrouw ook altijd
Ik hoop maar dat ze het meent, anders is het dubbel pijnlijk!
Wat mij betreft kun je ze beide best hebben. Ik heb zelf met een pols van 16,5 een Longines HC 41mm, lug2lug van 50mm. Als je hem van precies bovenop bekijkt zoals op je foto’s lijkt hij net wat groot, maar dat vertekend. Groter zou ik niet gaan, maar deze kun je beide best hebben denk ik. Dus dan is het meer welke kleuren combi je mooi vindt
Is 39 al genoemd?
Geen twijfel mogelijk… 39
Die. Mijn polsomtrek is groter, maar de 39 is ook voor mij perfect. Lange lugs, volwassen horloge.
42 is kolderiek groot.
Overigens
Had niet eens naar de foto’s gekeken. Ik zeg het vanuit ervaring met passen.
39 for sure!!
Kan het moeilijk zeggen…
Als ik van mezelf uitga. En ik draag een 42mm en maak een foto van bovenaf, heb ik ook het gevoel “te groot”
Dan strek ik mijn arm uit en kijk van de zijkant en zie dat links en rechts nog genoeg “pols” over is, de lugs du mooi op de pols liggen.
Ga voor de spiegel staan en hou je arm voor je borst… gewoon een paar andere hoeken proberen. De 42mm heeft L2L van ca 50mm. Is je oplage van je pols ca 55-60mm zou ik voor de 42mm gaan. de 39mm is dan te klein voor mij
Persoonlijk vind ik een 42 te duidelijk aanwezig.
38 of 39 all day long🥰
39👌
Mijn pols is ook 18cm en ik zou ook voor de 39mm gaan.
39mm vind ik persoonlijk sjieker
Lugs van Longines vragen bij jouw pols om een 39