Jep, reken maar op +25%.
Maak anders een topic bij Gevraagd, je weet nooit wie er van af wil?
Dat is relatief natuurlijk
Rekening in elk geval op +25% als je uit Amerika laat komen, die pakketjes worden er altijd uitgepikt door de douane
Zou niet weten wie er vanaf wilt, maar ga het proberen
Welkom in het Walhala van horlogeflipperaars
Vorige jaar zijn er meerdere het blauwe gedeelte gepasseerd. Voor sommige leden is de jacht meer waard dan het bezit .
Wel denk ik dat je wel wat meer moet reserveren voor een goede tweedehands al is dit het best waard in mijn opinie.
ā¬475 moet lukken
Opgelet: er is een 38mm en een 42mm versie van de intramatic als ik het goed heb. De 42mm is vrij fors voor de smallere pols, dus zie dat je de juiste maat koopt
Ik zou het maar doen, je staat er versteld van wat er de deur uit gaat bij sommigen en succes met de keuze.
Probeer eerst nou maar eens te kijken hoe die staat of dat je er wat mee hebt voordat je 500 uitgeeft aan iets wat je nog nooit gezien hebtā¦
Heb er veel gepast waar ik op liep te kwijlen en schrok me dood dat t er niet uit zag
Wellicht kijk er in het topic overheen. Maar volgens mij ontbreekt er nog een voorstel. Voor een goeie ā¬300 tweede hands is een Tissot Visodate natuurlijk wel waanzinnig veel horloge voor het geld. Niet helemaal Bauhaus, maar wel een ontzettend mooi automatisch horloge van een prachtig merk.
De Orient bambino is voor 200 ballen en erg mooie bauhaus automaat. De Juncker ziet het ook in het zwart. En Junghans max Bill quartz is te duur.
Tissot couturier quartz wellicht?
Zekers! En ook verrassend veel horloge voor het geld. Netjes afgewerkt Ʃn Bauhaus stijl.
Dat is ook zeker een mooie mits je quartz wilt. Ik heb hem gehad en het is een heel mooi horloge
Wat denk je van deze?

Seiko Presage SRPB43J1 Automatic
Automatic 23-jewels uurwerk, Kaliber 4R35
Windt zichzelf op door beweging, ook handmatig op te winden
Edelstalen kast met glanzende en matte accenten
Tot 50 meter waterdicht (5 bar)
Hoogontspiegeld Hardlex glas
Uniek vormgegeven wijzers
Geschroefde doorzichtige bodem
Datumaanduiding in cijfers
Diameter 40.5mm, dikte kast 11.8mm, gewicht 58g
Kalfslederen band met vouwsluiting
Te koop bij Mister Limited (Perry van der Linden) voor ⬠299.
Deze Seiko zou je jaren plezier moeten geven, als jij het een leuk horloge vindtā¦
Deze dus!
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-glycine-combat-sub/138686/2
Ik ken de verkoper niet maar de prijs is, naar mijn mening, echt scherp.
Het horloge is niet al te dik, draagt fijn en kan echt tegen een stootje. Heb zelf ook een Combat Sub.
Succes!