Aanschafadvies gevraagd!

Ik zie het ook net… Gaat helemaal nergens over…

Als je niet wilt helpen, ga dan wat voor jezelf doen

Veranderende smaak, mode én afstappen van de drang naar een bepaald horloge zonder te kijken naar hoe hij staat. Maar als dat laatste niet relevant voor je is… doe je ding. Ik draag tegenwoordig alleen nog maar 36-37mm.

1 like

Feit

Dat heb ik dan weer niet

Dat dan weer wel. Ik kijk wel hoe ik hem vind staan.
Enige tijd geleden een Edox gepast, schitterend in de vitrine, een gedrocht om mijn pols.

1 like

Dat zou voor mij juist een reden zijn om hem nieuw in de winkel te kopen. Verse garantie en eerste eigenaar. Maar ik geef dan ook niks om afschrijving. Al mijn horloges komen uit de winkel.

1 like

Dat wordt ook zeker gewaardeerd, dankzij anderen die netjes in de winkel kopen voor retail prijzen kunnen de slimmeriken scherpe deals scoren.
Echt heel erg bedankt zonder jullie waren wij nergens. :+1:

4 likes

Tissot powermatic 80 silicium vind de kleur van de wijzerplaat het mooist

1 like


All day oris👍

5 likes

Aquis!
Iets van korting zien te krijgen bij de dealer zal wel fijn zijn want echt waardevast zijn ze niet (al geldt hetzelfde voor alle andere opties).
Mijn Aquis heb ik 3jr geleden nieuw gekocht, en ik draag hem nog steeds erg graag.

1 like

Ik heb mijn spullen het liefst gewoon nieuw. Korting krijg ik altijd wel. Het gaat mij om het gevoel dat ik erbij heb. Niet elke deal hoeft van mij scherp te zijn maar gewoon fair. Ik gun iemand zo zijn brood. Maar graag gedaan hoor :+1:

3 likes

Kijk ook een naar de diverse hamilton modellen !!

1 like

Daar heb ik ook een alternatief gezien, maar toch (nog) niet overtuigend genoeg.
Concrete suggesties zijn uiteraard welkom!

Hier hebben we reeds over gepraat, voor wanneer ik terugkom.

1 like

Dat is op zich ook mijn gevoel… Heb een enkele gebruikte in de collectie, welke ik van een nieuwe band heb voorzien…maar hèt gevoel is er toch niet echt…

1 like

Aquis. Absoluut de mooiste. Qua afwerking, band, glas, bezel…in alle opzichten beter.

1 like

Lol! Wellicht een hele vriendelijke verkoopster maarre…:roll_eyes:
Ik zou voor de Oris gaan, zonder twijfel!

3 likes

Zou zelf voor de Oris gaan. Heb er zelfs 2 jaar geleden 1 gekocht en elke keer als die om de pols zit kan ik me ogen er niet vanaf houden😊 Een heel mooi horloge en een mooi merk.

1 like

Dat kan ik mij voorstellen @Arnold78!
Ik merk dan ook dat die vooral door mijn hoofd blijft spoken.
Vandaag ben ik het centrum van een andere stad in gegaan om daar eens te kijken. Een poging om dat ook met een brede blik te doen, maar dat vind ik nu lastig.

Ik zie er net een staan in het blauwe gedeelte, in nieuwstaat zegt de verkoper, dus sla jouw slag zou ik zeggen.

Die Oris is echt :ok_hand::ok_hand:

1 like