Abel

Net een Citizen Aqualand C022 gekocht van @Abel.
Zeer vlot en aangenaam verloop. Horloge perfect zoals afgesproken.

1 like

GEWELDIG :+1:Tegen een bijna symbolische vergoeding heeft Abel de Citizen met duikfunctie van een duikvriendje weer tot leven gewekt na eerst een reparatie, maar bij (zijn) nader inzien, toch maar door het plaatsen van een nieuwe unit. En weer netjes op de bus en vandaag ontvangen. Dit is een duidelijke vakman\liefhebber die er niet op uit is om je de centen uit de zak te kloppen. :+1::+1::+1::ok_hand:

//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net@//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net👍//eu1.dh-cdn.net👍//eu1.dh-cdn.net👍//eu1.dh-cdn.net👍//eu1.dh-cdn.net👍//eu1.dh-cdn.net

4 likes

Abel heeft mijn Citizen 150M overgekocht. Een tijdje geleden al eens over gehad en vorige maand toch besloten 'm te verkopen. Omdat ik Abel er al eens over had gesproken heb ik de Citizen eerst aan hem aangeboden: Hij wilde 'm nog steeds maar kon nog niet meteen tot de koop overgaan. Na de vraag of ik 'm even wilde reserveren en even wilde wachten heeft Abel keurig betaald. Betrouwbare koper dus!

2 likes

Deze week een mooie deal gesloten met @abel. razendsnelle communicatie en betaling. Abel is een fantastische vent en ik kan hem als horlogemaat aan iedereen aanbevelen.:ok_hand:

2 likes

Mijn Citizen viel na het vervangen van batterij en wat andere dingen bij een juwelier helaas na een paar weken weer stil. Horloge weer teruggestuurd naar Citizen en kreeg de melding dat het uurwerk vervangen moest worden.
Dit heb ik niet laten doen. Hier op HF een bericht geplaatst, waarna @Abel zich melde.
Geheel vrijblijvend bood hij zijn hulp aan.
Hier ben ik op in gegaan, het horloge heeft een ‘speciale behandeling’ ondergaan en na een week is het horloge weer retour en loopt gezond!
Erg blij dus met de hulp, niets dan lof.
Voor een mooi bedrag het horloge werkend met behoudt van het originele uurwerk uit 1996!

1 like

Ook gewoon flauw van Citizen service. Ze hebben en monopoly. En dicteren gewoon wat er vervangen moet worden. Oude onderdelen houden ze.

Ik ben blij met mijn opgedane kennis over deze horloges. Wat ik doe is niet ingrijpend en werkt in zeker 90% van alle gevallen. Dus blij dat dat ook zo bij jou ging.

2 likes

Het blijft De Citizenredder van het forum. Ook deze keer weer en mijn duikmaatje is weer gelukkig :+1::+1::ok_hand:

2 likes

Deze week weer een mooie deal gesloten met deze Citizen gigant. Ik kan hem iedereen aanbevelen…

1 like

@Abel Thanx voor de Citizen GMT met ervaring!
Nu moet ik kiezen uit 2 daily beaters… Grote blij!
Snelle communicatie, snelle verzending, oftewel prettig zaken doen :+1:.

1 like

Een mooie deal kunnen sluiten met @Abel voor een Nomos.
Ondanks dat het horloge zonder doos en papieren kwam werd het toch in een handige (en veilige) watch box verstuurd.

Over de staat niks gelogen, een prachtig horloge voor een zeer schappelijke prijs.

Bedankt! :+1: :smiley:

1 like

Eerste deal gesloten met @Abel!

Koop was binnen een paar uur rond en het horloge voldoet aan alle verwachtingen. De conditie is zoals beschreven, pakket was goed ingepakt en aangetekend verstuurd. Hij is transparant in zijn communicatie en heel prettig om zaken mee te doen. Kortom, een aanrader binnen het horlogeforum!

Heel blij met deze Citizen! :grin:

2 likes

Leuke deal voor een mooie dames Citizen duiker gesloten met @Abel. Heldere communicatie en uitstekende verpakking. Kortom fijn zaken doen met Abel. Horloge overtreft de verwachtingen en is echt NOS. Hij wordt zeer gewaardeerd door mijn wederhelft. Uiteindelijk een week moeten wachten op het horloge maar dat kwam vooral door de fratsen van post.nl.

Paar weken geleden een zoekopdracht geplaats voor een Citizen Orca. En gelukkig reageerde @Abel met een hele mooie foto van een Orca met de vraag of ik interesse had.

Nou dat had ik zeker het horloge verkeerde in zeer goede staat en voor een mooi bedrag mocht ik het horloge overnemen. Contact verliep goed en het horloge is in een mooie Citizen doos opgestuurd. Kan Abel zeker aanbevelen.

1 like

M’n C022 snel en vakkundig gerepareerd door Abel :+1:

2 likes

Mijn NY0040-25Y compleet kunnen maken doordat @abel de enige persoon in de wereld was die een OEM rubberen band had en deze ook wilde verkopen.

Kan bij mij niet meer stuk deze heer :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn mooie Citizen Aqualand verkocht aan @Abel.
Fijne communicatie en blij met deze verkoop.
Het was nog even spannend want het piepje deed het niet.
Gelukkig was dit (voor Abel) makkelijk te fixen en piept ie er weer lekker op los.:wink:
Op naar de volgende!

Groet,
Repko

2 likes

Na best al een tijdje speuren na een ‘Ray Mears’ viel mijn oog op de advertentie van @Abel waarin hij deze ‘tough guy’ aanbood. :blush:

We kwamen er snel uit en vandaag kwam hij al binnen, keurig en stevig verpakt.

Kortom, betrouwbare kerel! :+1:t3:

2 likes

@Abel heeft gereedschappen van me overgenomen. Nette communicatie, vlotte betaling. Helemaal in orde :+1: